• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2024 09:39

Detail zákazky Z20249894

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2024 09:39

Základné údaje

Z20249894

OF-295683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10033127

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač, tonerové náplne

laserová tlačiareň, toner

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čiernobiela laserová tlačiareň s funkciou skenovania a kopírovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čiernobiela laserová tlačiareň / skener / kopírka ks 2
Originál toner HP 153A BLACK ks 6
USB kábel 2.0 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia tlačiareň:
Rýchlosť tlače A4 jednostranne min. 22
Rýchlosť obojstrannej tlače A4 min. 14
Rozlíšenie kopírovania / skenovania dpi 600x600
Vstupný zásobník str. 150
Max. mesačné zaťaženie str. 25000
Rozmer – šírka mm 368
Rozmer – dĺžka mm 255
Rozmer - výška mm 326
Hmotnosť kg 7,9
možná výbava USB kábel 2.0
špecifikácia toner:
farba čierna
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požiadavke zodpovedá napr. typ HP LaserJet Tank MFP1604w
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností).
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hečková 12, 01001 Žilina, Ubytovacie zariadenie Žilinskej univerzity , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.11.2024 08:00 — 11.12.2024 14:00

1,00 celok

650,00

650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2024 10:46

12.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 20
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2024 13:37 - Vstupná ponuka 650,00 € Cena bez DPH
07.11.2024 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS