• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2024 09:50

Detail zákazky Z20249892

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2024 09:50

Základné údaje

Z20249892

OF-295738

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10021322

Objednávateľ

00165832

Okresný súd Zvolen

J. Kozáčeka 19, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov na odberné miesta (OM) špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č.251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.)
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2025 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2025.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby: 1.OM 3110012709/24ZSS12170830002 MWh 50
Predpokladaný celkový rozsah spotreby: 2.OM 24ZSS1217833000D MWh 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.OM:
ČOM/EIC kód OM 24ZSS12170830002
Distribučná sadzba C2
Typ sadzby jednopásmová
Hlavný istič 160
Počet fáz 3
2.OM:
ČOM/EIC kód OM 24ZSS1217833000D
Distribučná sadzba C2
Typ sadzby jednopásmová
Hlavný istič 50
Počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, najmä distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby a poplatkov za OM.
Celková cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných predpisov.
Celková cena bude predkladaná za predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j.  1.OM 50 MWh a 2.OM 10 MWh a vrátane všetkých poplatkov.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. Fakturačné obdobie je kalendárny mesiac, formou zálohových faktúr.
Dodávateľ môže zvýšiť cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby pod 80% a nad 120% zmluvného množstva. Zmena dohodnutej ceny je prípustná v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávku elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom):
- doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie
- list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
- podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Kozáčeka 19, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

60,00 MWh

18 783,08

15 652,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2024 08:55

12.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2024 13:06 - Vstupná ponuka 18 521,76 € Cena s DPH
11.11.2024 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka 18 521,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS