• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 15:45

Detail zákazky Z20249882

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 15:45

Základné údaje

Z20249882

OF-295701

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015325

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička

Nábytok - stolička jedálenská

  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stoličky
Funkcia
Stolička č: 313-3623 – morenie –Dub – F6   Poťah – Dublin 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia: materiál, farba materiál buk, morenie –Dub – F6 Poťah – Dublin 38
Sedacia časť stoličky čalúnená (odtieň zelená)
Operadlo čiastočne čalúňená
maximálna nosnosť stoličky 120kg
Priečne vystuženie nôh stoličiek áno - podmienkou
Výška stoličky od 90 do 105 cm
Šírka stoličky od 43 do 47 cm
Hĺbka stoličky od 40 do 46 cm
Požadovaný tvar a farba prevedenia upresnené na obrázkoch v prílohe
Stolička pre svoju masívnu kostru a konštrukčnú pevnosť spĺňa najnáročnejšie požiadavky do záťažových prostredí ako sú reštaurácie, hotely a kaviarne. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia
Záruka 24 mesiacov
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
V prípade, ak je počas platnosti tejto zmluvy dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto zmluve nasledovne:
Objednávateľ zadrží čiastku 20 % z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo stany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu,tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH §25, ods. 6, t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Potravinárska 1855 , Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

22.11.2024 14:00

18,00 ks

1 818,00

1 818,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2024 09:07

11.11.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 68
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2024 09:11 - Vstupná ponuka 1 818,00 € Cena bez DPH
11.11.2024 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 816,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS