• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2024 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 14:20

Detail zákazky Z20249877

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2024 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 14:20

Základné údaje

Z20249877

OF-295737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015305

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

36415685

MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.

Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Traktorová kosačka

kosačka

  • 16310000-1 - Kosačky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Traktorová kosačka
Funkcia
Kosenie trávnikov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Traktorová kosačka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
-    dvojnožový žací systém, vrátane žacieho ústrojenstva: áno
-    šírka záberu: 80 - 84cm
-    kôš: 200-240 l, materiál plast/textil, zvuková signalizácia plneného koša, vysýpanie pákou (zo sedačky)
-    počet polôh výšky kosenia: minimálne 7 s výškou kosenia v rozpätí od 25 do 80mm
-    nastavenie výšky kosenia: mechanicky alebo elektronicky
-    ochrana pri narazení noža: áno
-    antiskalpovacie kolieska pred kosou: áno
-   kosa: pohon remeňom, zapínanie elektroštart (elektromagnetické), dvíhanie kosy mechanické – ručnou pákou
-  možnosť kosenia aj pri cúvaní: áno
-  motor: benzínový 4-taktný 5,8-6,8kW, výkon 2400 ot/min, objem 350-440cm3, ručný sýtič, objem palivovej nádrže 5-6l, chladenie vzduchom
-  nabíjačka batérie: súčasťou stroja
-  pohon: 4x2 zadná náprava, pohon prevodovky remeňom, prevodovka hydrostatická, plynulá regulácia rýchlostí dopredu aj dozadu
-   hladina akustického tlaku: max. 87 dB (A)
-    deklarovaná max. hladina akustického výkonu: 105 dB (A)
-    záručný a pozáručný servis: vykonávaný v mieste dodania tovaru
-    nastaviteľné ergonomicky tvarované sedadlo, integrovaný nárazník, predné svetlá, parkovacia brzda áno
Referenčný produkt: VARI RL 84H
V prípade ponúknutia tovaru, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle Objednávateľa (v cene sú zahrnuté  všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia).
2. Objednávateľ požaduje tovar nový, nepoužitý, v originálnom balení, v prvotriednej kvalite a požadovaných parametrov.
3.  Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii, ktorej zodpovedá aj referenčný produkt VARI RL 84H traktorová kosačka.
4.  Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu alebo plnohodnotného ekvivalentu spĺňajúceho požadovanú technickú špecifikáciu a vlastnosti tovaru. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
5. Rovnocenný ekvivalent Objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa.
6.  V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predloženie dokumentácie (v slovenskom alebo českom jazyku) k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na plnohodnotný ekvivalent.
7.  Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
8.  Predmet zákazky musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
9. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia.  Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
11.  Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je do 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
12. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne dva pracovné dni pred plánovaným dodaním tovaru. Dodanie v pracovných dňoch, presný čas dohodne Dodávateľ s Objednávateľom.
13.  Vystavenie faktúry po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry : do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
14.   Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, kontaktnú osobu Objednávateľa a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve  a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe  v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánska dolina 2212, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

18.11.2024 09:00 — 29.11.2024 14:00

1,00 ks

2 304,00

1 920,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje predložiť obchodnú značku a konkrétny typ ponúkaného zariadenia vrátane technickej špecifikácie/produktového listu, aby si verejný obstarávateľ mohol overiť súlad s jeho požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2024 14:18

11.11.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 56
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2024 15:50 - Vstupná ponuka 2 299,99 € Cena s DPH
08.11.2024 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 199,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS