• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2024 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 10:50

Detail zákazky Z20249875

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2024 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 10:50

Základné údaje

Z20249875

OF-295710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015307

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

31670873

UNIKOL spol. s r.o.

Tehelná 53/1142, Vranov nad Toplou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálny prívesný vozík valníkový

prívesný vozík

  • 34223310-2 - Univerzálne prívesy
  • 34911100-7 - Vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prívesný vozík dvojnápravový
Funkcia
Dvojnápravový brzdený prívesný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prívesný vozík valníkový ks 1
Úžitková hmotnosť kg 1500
Ložná plocha (šxd) mm 1500 x 3000 2000 x 3500
Konštrukčná rýchlosť km/hod 100
Kolesá rozmer R13
Oporné koleso s držiakom ks 1
Rezervné koleso s držiakom ks 1
Zakladacie kliny ks 2
Úchyt pre upevnenie prepravovaných vecí ks 4
Vybavený blatníkmi ks 2
Záruka rok 2
Termín dodania kalendárny deň 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podlaha preglejka protišmyková vodovzdorná
Zadné čelo sklápacie a odoberacie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Regionálne stredisko lesnej techniky Bánovce nad Bebravou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Predmet zmluvy spĺňa technické predpisy a normy platné v SR resp. v celej Európskej únii.
Termín dodania predmetu zákazky je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Obstarávateľ požaduje dodanie tovaru na miesto určenia v pracovných dňoch, t.j. pondelok - piatok od 7.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho minimálne 1 pracovný deň vopred.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k jeho riadnemu užívaniu.
Súčasťou dodania bude kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku prívesného vozíka, v zmysle platnej legislatívy, vrátane osvedčenia o evidencii, COC certifikátu a návodu na údržbu v slovenskom jazyku.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozíka. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie vozíka.
Odovzdanie a a prebranie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.
V prípade, ak bude zistené pri preberaní, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 71, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

13.11.2024 00:00 — 13.12.2024 00:00

1,00 kus

2 467,00

2 467,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.11.2024 14:34

11.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2024 15:43 - Vstupná ponuka 2 450,00 € Cena bez DPH
05.11.2024 16:13 - Najvýhodnejšia ponuka 2 440,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS