30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46870733
MAAD.sk, s.r.o.
Dunajská 1645/10, Košice, 04001, SVK
Pamätné plakety
Pamätné plakety 2. mechanizovanej brigády
Tovar, Služba
1. Pamätné plakety 2. mechanizovanej brigády
|
|
---|---|
Funkcia |
Pamätné plakety 2. mechanizovanej brigády |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 88 | ||
Rozmer drevenej plakety | cm | 15x20,5 | ||
Rozmer kovového štítku. | cm | 13,5x18,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Gravírovanie znaku a textu (podľa fotodokumentácie priloženej v prílohe) na kovový štítok v zlatej farbe. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Čapajevova 38, 080 01 Prešov. |
Pri fakturácií požadujem uviesť jednotkové ceny za službu |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. |
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:30 - 13:30. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Faktúru doručiť na adresu: Námestie legionárov 4, Prešov 08001. |
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ potvrdí technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie Legionárov 4, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
22.11.2024 07:46 — 29.11.2024 07:48
1,00 88
252,01
209,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2024 08:10
15.11.2024 08:46
15.11.2024 09:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2024 08:34 - Vstupná ponuka | 252,00 | € | Cena s DPH |
15.11.2024 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 250,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: