30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36620114
mateco Slovakia s.r.o.
Strážska cesta 7892, Zvolen, 96001, SVK
Opravy a ošetrenia kontajnerových nakladačov – MAGNI HTH
Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel
Služba
1. Opravy a ošetrenia kontajnerových nakladačov – MAGNI HTH
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie komplexnej opravy formou výmeny vrátane montáže, spotrebného materiálu a zaznamenania servisu v riadiacej jednotky na technike MAGNI HTH 23.11. |
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné. |
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet hodín | hod | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonané práce: | Vykonanie opravy - výmeny senzorov B73, pn. 28557 v počte 4 kusy a Cable windig machine pn 06884 v počte 1 kus. pre Magni HTH 23.11 |
Bližší popis požadovaných prác | Vykonať opravu v počas maximálneho rozsahu 16 hodín počas 3 pracovných dní. |
Požadované úkony s riadiacou jednotkou | Vykonať záznam/vynulovať servisný interval v riadiacej jednotke. Úkon vykonať pomocou autorizovaného zariadenia a softvéru. |
Miesto plnenia: | Sliač, ČSA 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho spotrebného materiálu. |
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly a administratívnych úkonov. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami (technická kontrola, servisná prehliadka). |
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
Úkony požadujem vykonať firmou autorizovanou výrobcom. |
ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
11.11.2024 16:38 — 15.11.2024 16:38
1,00 súbor podľa OF
6 121,01
5 100,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2024 16:41
08.11.2024 08:00
08.11.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2024 07:45 - Vstupná ponuka | 6 121,01 | € | Cena s DPH |
05.11.2024 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 121,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: