• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2024 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 15:35

Detail zákazky Z20249811

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2024 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 15:35

Základné údaje

Z20249811

OF-295490

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10004042

Objednávateľ

00165905

Okresný súd Michalovce

Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie na odberné miesta (OM) špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS počas celého zmluvného obdobia.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2025 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2025.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013 Z. z., ktorou s mední a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z .z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1 (OM č. 1) predpokladaná ročná spotreba MWh 75
Odberné miesto č. 2 (OM č. 2) predpokladaná ročná spotreba MWh 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Číslo OM č. 1 / EIS kód OM č. 1 610569/24ZVS00007100741
Adresa OM č. 1 Námestie slobody 11, 071 01 Michalovce
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) NN / A / 3 / 100
Distribučná sadzba OM č. 1 X3-C2
2. Číslo OM č.2 / EIC kód OM č. 2 610570 / 24ZVS0000017564Z
Adresa OM č. 2 072 36 Kaluža 56
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) NN / A / 3 / 125
Distribučná sadzba OM č. 2 X3-C2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedených odberateľom.
4. Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky  právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový  dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
5. Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, najmä distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená  podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle  zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby a poplatkov za OM.
6. Celková cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných prepisov.
7. Celková cena bude predkladaná za predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j. 77 MWh a vrátane všetkých poplatkov.
8. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme a elektronickými prostriedkami e-mailom.
9. Fakturačným  obdobím je jeden mesiac za skutočne odobraté množstvo elektrickej energie, bez zálohovej platby. Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny formou vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia. Splatnosť faktúr je 15 dní od jej vystavenia.
10. Dodávateľ môže zvýšiť cenu ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby pod 80 % a nad 120 % zmluvného množstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len dodatkom k zmluve.
11. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
12. Dodávateľ  sa zaväzuje zabezpečiť dodávku elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
13. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
14. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
15. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
16. Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (poštou alebo mailom):
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zák. č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie,
- doklad s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky musí obsahovať tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu kontaktnej osoby,  telefónne číslo, mail kontaktnej osoby,
- čestné vyhlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia,
- podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
17. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 11, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

77,00 MWh

24 024,00

20 020,00

Ak dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia, tento musí spĺňať všetky už uvedené osobitné požiadavky na plnenie v zákazke.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2024 13:39

07.11.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 95
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2024 10:52 - Vstupná ponuka 23 999,92 € Cena s DPH
07.11.2024 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 23 495,43 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS