• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2024 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 11:50

Detail zákazky Z20249789

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2024 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 11:50

Základné údaje

Z20249789

OF-295525

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10004020

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47619651

SURVEYE, s. r. o.

Kapitulská 12, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000

servis, skener

  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
Funkcia
Zabezpečenie digitalizácie analógových fotografických obrazových záznamov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava a profylaktika vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava (výmena) svetelného zdroja 1 ks
Oprava/údržba (výmena) zdvíhacích motorčekov 2 ks
Maitenance riadiacej jednotky 1 ks
Údržba mechanických častí zariadenia-premazanie a nastavenie vôle posunov 2 ks
Nastavenie prístroja, rádiometrická a geometrická kalibrácia zariadenia 1 ks
Náhradný spotrebný materiál - lampa (svetelný zdroj) - "Transmissive Lamp" 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, Banská Bystrica, Ružová 8
Originálne náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu, alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu
V prípade potreby, umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa
- objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov,
- nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Servisné práce budú vykonané v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 14.00 hod.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho / dodacieho/ listu vystaveného dodávateľom, obidvoma stranami
Montážny /dodací/ list bude prílohou faktúry. Montážny /dodací/ list musí obsahovať údaje o skutočnom čase / v hodinách/ potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov.
Splatnosť faktúry je v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, takáto faktúra nebude akceptovaná zo strany objednávateľa a bude požadované vystavenie novej faktúry.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedené v predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod  zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto zápisu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

29.11.2024 14:00

1,00 súbor položiek

10 700,00

8 916,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2024 10:28

07.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2024 13:32 - Vstupná ponuka 10 698,00 € Cena s DPH
05.11.2024 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka 10 698,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS