30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46697641
Think Trade s.r.o.
Orechovská 6/12, Trenčín, 91105, SVK
Stavebné materiály
nopová fólia, drenážna rúra , geotextília, ukončovacia lišta, klince, tesniaca podložka
Tovar, Služba
1. Nopová fólia 400g s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nopová fólia s príslušenstvom určená na izoláciu voči prenikaniu vlhkosti do konštrukcie, na drenáž steny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nopová fólia 400g s príslušenstvom | balenie | 2 | ||
Počet metrov fólie v balení | m | 20 | ||
Šírka fólie | m | 2 | ||
Dĺžka ukončovacej lišty | m | 40 | ||
Priemer drenážnej rúry | mm | 100 | ||
Dĺžka drenážnej rúry s geotextíliou | m | 50 | ||
Počet kovových klincov 3,5 x 45 mm s tesniacou podložkou k fólií | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Príslušenstvo: | drenážna rúra s geotextíliou, ukončovacia lišta pre nopovú fóliu, kovové klince s tesniacou podložkou k fólií |
Materiál drenážnej rúry | PVC v návine s geotextíliou |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zmluvy. Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením až do prevzatia tovaru oprávnenou osobou kupujúceho v mieste dodania. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti zodpovedá v plnej miere predávajúci. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky ekonomicky oprávnené náklady alebo výdavky (náklady na dopravu a balenie predmetu zmluvy) dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením jeho obchodného názvu a podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa. |
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky. |
Kontaktná osoba Objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa. |
Všetky predkladané dokumenty vrátane návodu na obsluhu/použitie musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy v zmysle platných STN. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste dodania na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená po dodaní a prevzatí predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste dodania. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.11.2024 08:00 — 29.11.2024 13:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
334,80
279,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2024 09:01
07.11.2024 10:00
07.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2024 14:01 - Vstupná ponuka | 330,00 | € | Cena s DPH |
04.11.2024 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 330,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: