00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK
Nábytok - zariadenie kancelárie
kancelársky nábytok, kancelárske kreslo, pracovný stôl, knižnica, regál, pohovka, stoličky, vešiakový panel, kontajner
Tovar, Služba
1. Jedálenský set
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stôl | ks | 1 | ||
počet nôh stola | ks | 4 | ||
šírka | cm | 140 | 141 | |
výška | cm | 80 | 81 | |
hĺbka | cm | 75 | 76 | |
šírka po rozložení | cm | 180 | 181 | |
nosnosť stola | kg | 30 | 35 | |
2. Stolička | ks | 6 | ||
šírka | cm | 43 | 44 | |
hĺbka | cm | 40 | 42 | |
celková výška | cm | 90 | 91 | |
výška sedenia | cm | 47 | 48 | |
nosnosť | kg | 110 | ||
počet nôh stoličky | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stôl | áno |
rozkladací | áno |
nohy a rám stola : z bukového masívu | áno |
plát stola v strede predelený | áno |
plát stola: laminovaná DTD | áno |
dekor: dub SOMONA | áno |
hrana: min: 2mm ABS | áno |
2. Stolička | áno |
materiál: bukový masív | áno |
poťah stoličky : materiál textil (syntetické vlákno), farba šedá | áno |
nožičky stoličky: masívne pravé drevo, lakovaný povrch, farba buk, | áno |
výber poťahovej látky prebehne v spolupráci s dizajnérom. | áno |
2. Sedacia súprava - pohovka dvojsed s kreslami
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pohovka dvojsed | ks | 1 | ||
počet nôh | ks | 4 | ||
šírka | cm | 150 | 152 | |
výška vrátane podnože | cm | 110 | 112 | |
hĺbka sedu | cm | 49 | 51 | |
výška nôh | cm | 21 | 24 | |
Výška sedu | cm | 42 | 54 | |
kvalita nábytkovej látky | počet sedov | 100000 | ||
2. Kreslo čalúnené s drevenou podnožou | ks | 2 | ||
počet nôh kresla | ks | 4 | ||
šírka | cm | 94 | 95 | |
výška vrátane podnože | cm | 109 | 111 | |
hĺbka sedu | cm | 49 | 50 | |
kvalita nábytkovej látky | počet sedov | 100000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pohovka dvojsed | áno |
celočalúnená s drevenou podnožou | áno |
farba poťahu: bežovohnedá musí byť pred dodaním odsúhlasená objednávateľom | áno |
sedáky a operadlo: bukový rám | áno |
vnútro sedenia vlnitá pružina | áno |
deliaca vrstva | áno |
výplň: kvalitná PUR pena nasleduje runo | áno |
područky: masívne drevo , PUR pena | áno |
podnož pohovky: masívne drevo morené, lakované, farba wenge, nohy upevnené konštrukčne na ráme so sklonom | áno |
výber poťahovej látky prebehne v spolupráci s dizajnérom. | |
2. Kreslo čalúnené s drevenou podnožou | áno |
farba poťahu: bežovohnedá musí byť pred dodaním odsúhlasená objednávateľom | áno |
sedáky a operadlo: bukový rám | áno |
vnútro sedenia vlnitá pružina | áno |
výplň: kvalitná PUR pena nasleduje runo | áno |
područky: masívne drevo , PUR pena | áno |
podnož kresla: masívne drevo morené, lakované, farba wenge, 4 nohy upevnené konštrukčne na ráme so sklonom | áno |
výber poťahovej látky prebehne v spolupráci s dizajnérom. | áno |
3. Kancelárske kreslo s područkami
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslo s područkami | ks | 1 | ||
šírka kresla | cm | 68 | 69 | |
hĺbka kresla | cm | 68 | 69 | |
výška kresla | cm | 91 | 92 | |
šírka sedadla | cm | 53 | 54 | |
hĺbka sedadla | cm | 41 | 42 | |
výška sedadla | cm | 43 | 53 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
100 % polyester | áno |
oceľová konštrukcia sedadla | áno |
výplň sedadla vysoko pružná polyuretánová (studená) pena s hustotou min. 65/kg/m3 | áno |
podstavec v tvare hviezdice, materiál hliník, farba čierna | áno |
područky z ocele , prášková farba z polyesterového epoxidu | áno |
uzamykateľný mechanizmus sedu | áno |
farba poťahovej látky textilu - zelenkavá | áno |
výber poťahovej látky prebehne v spolupráci s dizajnérom. | áno |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.1 a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom. |
8. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Šrobárova 2, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
15.11.2024 08:00 — 09.12.2024 14:00
1,00 celok
2 015,90
1 679,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2024 10:37
11.11.2024 10:00
11.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2024 21:11 - Vstupná ponuka | 2 015,89 | € | Cena s DPH |
08.11.2024 21:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 015,89 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: