• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2024 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 15:00

Detail zákazky Z20249721

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2024 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 15:00

Základné údaje

Z20249721

OF-295548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015254

Objednávateľ

37982567

Spojená škola

Palárikova 2758, Čadca, 02201, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok od 1.1.2025 do 31.12.2025

Elektronické stravovacie karty, elektronické stravovacie poukážky, dodanie, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok od 1.1.2025 do 31.12.2025
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky € 6,25
Množstvo elektronických stravovacích kariet ks 1 60
Množstvo elektronických stravovacích poukážok ks 8000 12500
Provízia vrátane DPH a služieb % 0,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty
Elektronická stravovacia karta umožňuje Bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi elektronické stravovacie poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 1.1.2025 - 31.12.2025.
Dodanie elektronických stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 7 pracovných dní od prijatia objednávky.
Možnosť hromadnej aktivácie elektronických stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Účet v zákazníckej zóne musí umožňovať objednávateľovi/zamestnávateľovi manažovať karty, kredity, používateľov a objednávky.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných elektronických stravovacích poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané; skutočne odobrané množstvo elektronických stravovacích poukážok v priebehu doby platnosti Zmluvy bude závisieť od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo a nevyčerpal celkový zmluvný finančný objem.
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa od dňa uzatvorenia zmluvy.
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou alebo blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby musia byť k dispozícii.
Kredity na elektronických stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ najneskôr do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky.
Minimálna hodnota transakcie držiteľa karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky.
V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže musí byť možnosť blokovania stravovacej karty a 1 krát ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky.
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré elektronickú stravovaciu kartu akceptujú musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa.
Jednorazový poplatok za vydanie elektronickej stravovacej karty do spoločnosti max. vo výške 0,00 € bez DPH.
Poplatok za doručenie elektronickej stravovacej karty: 0,00 € bez DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo odstúpiť od tejto Zmluvy v prípade, že dôjde k porušeniu niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou.
Celková cena za elektronickú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravovacích poukážok objednávateľovi.
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100.
CCSP - Celková cena elektronických stravovacích poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania.
CNHSP - Celková nominálna hodnota elektronických stravovacích poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 6,25 € × 12500 = 78125 €).
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Celková cena fakturovaná za dodané elektronické stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva elektronických stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané elektronické stravovacie poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo elektronických stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti elektronických stravovacích poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Interval objednávania elektronických stravovacích poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2758, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 01.01.2026 00:00

12 500,00 ks

78 204,00

78 125,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2024 10:41

11.11.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2024 11:13 - Vstupná ponuka 78 203,00 € Cena s DPH
31.10.2024 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka 78 202,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS