• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2024 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 10:50

Detail zákazky Z20249718

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2024 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 10:50

Základné údaje

Z20249718

OF-295216

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10008858

Objednávateľ

00165972

Okresný súd Trebišov

Nám.mieru 838/2, Trebišov, 07546, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2025

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov pre dve odberné miesta /OM/ špecifikované odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2025, do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2025.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení /zákon č.251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z./
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie za OM č. 1 od 01.01.2025 do 31.12.2025 MWh 36,00
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie za OM č. 2 od 01.01.2025 do 31.12.2025 MWh 6,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 2
EIC kód odberného miesta (OM) č. 1 / číslo odberného miesta 24ZVS0000060434G  /  610304
Adresa odberného miesta č. 1 Námestie mieru 838/2, 075 01  Trebišov
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) NN / A / 3 / 63
Distribučná sadzba pre OM č. 1 C3
EIC kód odberného miesta (OM) č. 2  / číslo odberného miesta 24ZVS0000692723D  /  610303
Adresa odberného miesta č. 2 Námestie mieru 838/2, 075 01  Trebišov
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) NN / A / 3 / 25
Distribučná sadzba pre OM č. 2 C3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, v dohodnutom množstve a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy pri dodržaní platných právnych predpisov aj distribúciu a prevzatie zodpovednosti za odchýlku. Súčasne sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa aj služby spojené s dodávkou.
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v dvoch OM uvedených odberateľom.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Cena bude uhradená v mene EUR.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby /Zmluva o zúčtovaní odchýlok/ a poplatkov za OM.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných predpisov.
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j.  42,00 MWh a vrátane všetkých poplatkov.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej aj elektronickej forme. Fakturačné obdobie je kalendárny mesiac za skutočne odobraté množstvo elektrickej energie, bez zálohovej platby.
Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny formou vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia. Splatnosť faktúr je 20 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodávateľ môže zvýšiť cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby pod 80% a nad 120% zmluvného množstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len dodatkom k zmluve.
Množstvo predpokladanej odobratej elektriny je predpokladané.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa
Zmluvu je možné ukončiť kedykoľvek na základe dohody zmluvných strán.
V prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie.
Názov Upresnenie
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom):
Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vlastný návrh na plnenie  predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny -podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 838/2, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

42,00 MWh

11 481,12

9 567,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2024 09:57

08.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2024 08:29 - Vstupná ponuka 11 383,94 € Cena s DPH
08.11.2024 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 11 383,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS