• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2024 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 13:20

Detail zákazky Z20249705

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2024 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 13:20

Základné údaje

Z20249705

OF-295555

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10008856

Objednávateľ

34059130

Hornonitrianske múzeum v Prievidzi

Košovská cesta 9, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolový počítač

počítačová zostava, počítač, monitor, klávesnica, myš

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač
Funkcia
počítačová skrinka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Procesor  Intel I5 14-ta generácia alebo ekvivalent počet jadier 10
Operačná pamäť  RAM GB 16
Disk SSD GB 500
Port USB 2.0 ks 2
Port USB 3.0 ks 4
Gb LAN ks 1
volný PCle16 slot ks 1
Záruka roky 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 11 Professional, elektronická licencia
Microsoft Office 2021, originálna, elektronická licencia bez časového obmedzenia v slovenskom jazyku, sada kancelárskych aplikácií obsahuje: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint
Stav nový, nesmie byť refubrished
Servisný zásah Servisný zásah do 24 hodín na mieste inštalácie, riešenie servisu výmenou vadného komponentu bez odosielania celého PC do servisu
 2. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uhlopriečka palce 23,8"
Záruka roky 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozlíšenie minimálne FullHD
IPS panel
Reproduktory zabudované
Stav nový, nerepasovaný
Servisný zásah do 24 hodín na mieste inštalácie
 3. Klávesnica a myš
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klávesnica Rozhranie: USB
Optická myš Rozhranie: USB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru na adresu sídla objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod do 15.00 hod.
Servisný zásah do 24 hodín na mieste inštalácie, riešenie servisu výmenou vadného komponentu bez odosielania celého PC do servisu.
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 3 dní od účinnosti zmluvy
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy
Požaduje sa len nový, originálny tovar nerepasovaný a ešte nepoužívaný.
Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a technické vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košovská cesta 9, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

11.11.2024 07:00 — 20.11.2024 15:00

3,00 ks

2 700,00

2 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2024 08:56

08.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 180
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2024 09:03 - Vstupná ponuka 2 700,00 € Cena s DPH
07.11.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 691,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS