• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2024 16:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 10:50

Detail zákazky Z20249696

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2024 16:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 10:50

Základné údaje

Z20249696

OF-295356

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10003868

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šokový schladzovač a konvektomat s príslušenstvom

konvektomat, šokový schladzovač, zmrazovač

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45311000-0 - Inštalácie a montáž elektrických rozvodov a zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šokový schladzovač/zmrazovač
Funkcia
Šokové chladenie pokrmov - vo veľmi krátkom čase je schladené, resp zmrazené  čerstvo navarené jedlo. Slúži na mrazenie a rozmrazovanie pokrmov. Zachovanie kvalitatívnych i kvantitatívnych parametrov šokovo schladených jedál. Automatické rozmrazovanie a odparovanie kondenzu. Prirodzené predĺženie trvanlivosti jedál. Možnosť vloženia gastronádob alebo pekárenských plechov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šokový schladzovač/zmrazovač kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka 760 mm
Hĺbka 700 mm
Výška 850 mm
Príkon elektro 0,45 kW/230 V
Kapacita 5 x GN 1/1 - 40 mm alebo 5 x EN 600 x 400 mm (ŠxH)
Schladzovač 15 kg/cyklus
Zmrazovač 10 kg/cyklus
Pokrmová sonda: jednobodová Vyžaduje sa
Elektrická riadiaca jednotka Vyžaduje sa
Dotykový ovládací panel s LED displejom Vyžaduje sa
Možnosť voľby manuálnych/automatických programov Vyžaduje sa
Program riadeného rozmrazovania pokrmov Vyžaduje sa
Zabudovaný USB port pre stiahnutie HACCP dát Vyžaduje sa
Chladiaci agregát (chladivo R452a) Vyžaduje sa
Dovoz, montáž - spustenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy Vyžaduje sa
Referenčný model Šokový schladzovač/zmrazovač SHF 0511 alebo ekvivalent
 2. Konvektomat
Funkcia
Teplovzdušná rúra s elektronickým riadením a vyvíjačom pary slúži na tepelnú úpravu jedál vrátane varenia, pečenia, vyprážania, grilovania, dusenia, parenia či blanšírovania. Zabezpečuje efektívne a ekonomické varenie. Zachováva viac živín a zlepšuje chuť jedla vďaka využitiu pary, šetrí čas prípravy. Znižuje náklady na pracovnú silu, spotrebiče i energie
Možnosť pripraviť štvorchodové menu súčasne, kvôli rovnomernému prúdeniu vzduchu v uzatvorenej komore nedochádza k zmiešaniu vôní a chutí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konvektomat kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka 640 mm
Hĺbka 750 mm
Výška 670 mm
Príkon elektro 3,3 kW/230 V
Kapacita 5 x GN 2/3
Tvorba pary: nástrekom Vyžaduje sa
Ovládanie: elektronické programovateľné funkcie: horúci vzduch, kombi cyklus, naparovanie Vyžaduje sa
Horúci vzduch 50-300 °C
Kombi cyklus 50-270 °C
Naparovanie 50-120 °C
Dotykový grafický ovládací dispej v CZ jazyku Vyžaduje sa
1000 uložiteľných programov Vyžaduje sa
9 prednastavených OneTouch programov na hlavnej obrazovke Vyžaduje sa
Teplotná pokrmová sonda Vyžaduje sa
USB port pre HACCP výstup/alarm monitoring Vyžaduje sa
Delta T systém, Cook&Hold výstup program udržiavania Vyžaduje sa
Manuálne privlhčenie, nízkoteplotné pečenie Vyžaduje sa
Program časovania zásuvov MultiLevelCooking a EasyService Vyžaduje sa
Nastavenie času, teploty a privlhčenia v percentách Vyžaduje sa
4 automatické umývacie programy Vyžaduje sa
3 rýchlosti ventilátora, autoreverz ventilátora Vyžaduje sa
Elektronické ovládanie odvetrávacej klapky Vyžaduje sa
Predohrev komory, rýchle schladenie komory Vyžaduje sa
Otváranie dverí vľavo Vyžaduje sa
Dvojité sklo dverí, ľahko čistiteľné Vyžaduje sa
Ručná externá sprcha - tlaková sprcha na oplach varnej komory konvektomatu, hlavica sprchy, držiak, prípojná poplastovaná hadica Vyžaduje sa
Dĺžka hadice sprchy 2 m
Zmäkčovač vody (dvojkohútový) - zabraňuje zavápneniu zariadenia, regenerácia kuchynskou soľou 1,5 kg Vyžaduje sa
Objem zmäkčovača vody 12 litrov
Priemer zmäkčovača 190 mm
Výška zmäkčovača 515 mm
Materiál zmäkčovača celonerezové vyhotovenie
Vstupná teplota vody 8 - 25 °C
Max. odporúčaný prietok 500 l/h
Dovoz, montáž - spustenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy Vyžaduje sa
Referenčný model Konvektomat MPD 0523 ELAM s príslušenstvom: sprcha ku konvektomatu DL-1, zmäkčovač vody LT-12 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis cien bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Nedodanie technického popisu (dokladu výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru), resp. ak údaje v ňom uvedené nebudú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, bude to považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena je vrátane zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny
Cena je vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k stroju, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov.
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal taký šokový schladzovač a konvektomat, aký potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie, je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou.
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky. Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál musí byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ žiada dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mailom) do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.  Na dodací list a faktúru je potrebné uviesť číslo zmluvy EKS.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, clo, poistné, balenie a náklady na reklamácie, zaškolenie zamestnancov, montáž, uvedenie do prevádzky. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. V prípade, ak tovar nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje záruku po dobu 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru,  poškodený tovar) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať  a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví neuspokojivú referenciu.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý,  nerepasovaný (alebo inak renovovaný), netestovaný, neopotrebovaný, nevystavovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou, záručným listom, manuálom (návodom) v slovenskom jazyku.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa, resp. štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2024, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.11.2024 07:00 — 29.11.2024 15:00

1,00 celok

6 540,10

5 450,08

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2024 16:13

07.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1084
 21
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2024 09:28 - Vstupná ponuka 6 540,00 € Cena s DPH
06.11.2024 23:16 - Najvýhodnejšia ponuka 6 444,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS