• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2024 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 10:15

Detail zákazky Z20249693

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2024 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 10:15

Základné údaje

Z20249693

OF-295212

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10008848

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba čistiacich zariadení

Servis, oprava

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace zariadenie Kränzle Therm 890
Funkcia
Servis, oprava, údržba zariadenia vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava tlaku: vyžaduje sa
Pretesnenie navýjacieho bubna: vyžaduje sa
Úprava prepojenia na priamo: vyžaduje sa
Oprava ohrevu: vyžaduje sa
Rotačná tryska s nástavcom: vyžaduje sa
Napeňovacie zariadenie: vyžaduje sa
Filtrácia na vstup vody: vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena za celý predmet zákazky  (v EUR s DPH)
Oprava a servis sa rozumie na pozáručné opravy, údržbu a servis vrátane náhradných dielov
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele:
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy,  údržby, servisu a služieb s tým spojených
- zabezpečenie obhliadky na mieste plnenia zmluvy prípadne nevyhnutného odvozu stroja  v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa a informovať kontaktnú osobu o dĺžke opravy
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t. j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, resp. údržby, v nasledujúcich termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadenia: malé a stredné opravy do 2 dní  v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, maximálne do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa; veľké, tzv. generálne opravy maximálne do 10  dní.  Lehota plynie len v pracovných dňoch.
Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred údržbou alebo opravou, ako i po  vykonanej údržbe alebo oprave sa potvrdí písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia objednávateľom.
Na predmet tejto zmluvy objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra sa vyžaduje v 2 výtlačkoch.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby  a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky, a to v  primeranom čase s prihliadnutím na povahu vady.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík Delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

11.11.2024 15:08 — 06.12.2024 15:08

1,00 ks

1 500,00

1 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2024 15:09

08.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 351
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2024 08:10 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
08.11.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 391,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS