00632384
Centrum sociálnych služieb - AVE
Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
36748269
Medishop Slovakia, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
RUKAVICE chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
chirurgické, rukavice, vyšetrovacie
Tovar
1. Rukavice chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
|
|
---|---|
Funkcia |
Rukavice chirurgické, vyšetrovacie slúžiace ako bezpečná ochrana pre zdravotnícky personál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka | mm | 240 | 265 | |
Celkový počet rukavíc veľkosť L | ks | 25000 | ||
Celkový počet rukavíc veľkosť M | ks | 15000 | ||
Počet rukavíc v 1 balení | ks | 100 | 200 | |
Sila pretrhnutia, medián EN 455-2 | N | 6 | 9 | |
Hrúbka steny prsta meraná dvojito | mm | 0,10 | 0,12 | |
Obsah zbytkového púdru EN 455-3 | g | 1 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | nitril-butadiénový kaučuk |
Obojstranne použiteľné | áno |
Bez obsahu latexových proteínov a púdru sú vhodné pre pacientov a áno personál s rizikom alergií | áno |
Poskytujú optimálnu ochranu podľa EN 374 -1,2,3,4,5 pred chemikáliami ako Typ A alebo B a vírusovými infekciami podľa ASTM F 1671 | áno |
Bez obsahu škodlivých thiuramo urýchľovačov v materiáli rukavíc s doložením certifikátu | áno |
V kategórii OOP 425/2016 spĺňajú kategóriu III pre vysoké riziko ochrany, ochranná funkcia rukavíc bude pre zdravotnícky personál | áno |
Podľa MDR 745/2017 ZP trieda I. v súlade s normami EN 455-1 až 455-4 dodávané v SR od 26.5.2021 spĺňajú ohlasovaciu povinnosť a musia byť registrované na ŠUKL s prideleným ŠUKL kódom | áno |
Označenie na balení (krabičke) | označenie CE, typové číslo, číslo šarže alebo sériové číslo, meno, registrované obchodné meno alebo registrovanú značku |
Vhodné pre prácu s potravinami podľa regulácie EC 1935/2004 | áno |
AQL - 1, 5 | áno |
Názov |
1. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
2. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný: |
3.a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1 balenie z veľkosti "L". |
4. Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY: |
4.a) EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu; Certifikáty ISO 9001, ISO 14001 a ISO 5001 |
4.b) Technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
5. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod. |
6. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
7.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
7.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
8. Vzorky ostávajú archivované a budú súčasťou predloženej dokumentácie. |
9. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy. |
10. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
11. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi. |
12.Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ. |
13. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
13.a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný. |
13.b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 07:00 h do 14:00 h. |
14. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
15. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy. |
16. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
17. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní |
18. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
19. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
20. Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
11.11.2024 07:00 — 29.11.2024 14:00
1,00 zákazka
816,00
816,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2024 13:19
04.11.2024 13:30
04.11.2024 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2024 15:32 - Vstupná ponuka | 816,00 | € | Cena s DPH |
04.11.2024 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 814,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: