• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 14:20

Detail zákazky Z20249638

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 14:20

Základné údaje

Z20249638

OF-295457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9984560

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36748269

Medishop Slovakia, s.r.o.

Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

RUKAVICE chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové

chirurgické, rukavice, vyšetrovacie

  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
Funkcia
Rukavice chirurgické, vyšetrovacie slúžiace ako bezpečná ochrana pre zdravotnícky personál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka mm 240 265
Celkový počet rukavíc veľkosť L ks 25000
Celkový počet rukavíc veľkosť M ks 15000
Počet rukavíc v 1 balení ks 100 200
Sila pretrhnutia, medián EN 455-2 N 6 9
Hrúbka steny prsta meraná dvojito mm 0,10 0,12
Obsah zbytkového púdru EN 455-3 g 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nitril-butadiénový kaučuk
Obojstranne použiteľné áno
Bez obsahu latexových proteínov a púdru sú vhodné pre pacientov a áno personál s rizikom alergií áno
Poskytujú optimálnu ochranu podľa EN 374 -1,2,3,4,5 pred chemikáliami ako Typ A alebo B a vírusovými infekciami podľa ASTM F 1671 áno
Bez obsahu škodlivých thiuramo urýchľovačov v materiáli rukavíc s doložením certifikátu áno
V kategórii OOP 425/2016 spĺňajú kategóriu III pre vysoké riziko ochrany, ochranná funkcia rukavíc bude pre zdravotnícky personál áno
Podľa MDR 745/2017 ZP trieda I. v súlade s normami EN 455-1 až 455-4 dodávané v SR od 26.5.2021 spĺňajú ohlasovaciu povinnosť a musia byť registrované na ŠUKL s prideleným ŠUKL kódom áno
Označenie na balení (krabičke) označenie CE, typové číslo, číslo šarže alebo sériové číslo, meno, registrované obchodné meno alebo registrovanú značku
Vhodné pre prácu s potravinami podľa regulácie EC 1935/2004 áno
AQL - 1, 5 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
2. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný:
3.a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1 balenie z veľkosti "L".
4. Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY:
4.a) EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu; Certifikáty ISO 9001, ISO 14001 a ISO 5001
4.b) Technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu.
5. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod.
6. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
7.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
7.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
8. Vzorky ostávajú archivované a budú súčasťou predloženej dokumentácie.
9. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy.
10. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
11. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi.
12.Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ.
13. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
13.a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný.
13.b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 07:00 h do 14:00 h.
14. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
15. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy.
16. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom.
17. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní
18. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
19. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
20. Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

11.11.2024 07:00 — 29.11.2024 14:00

1,00 zákazka

816,00

816,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2024 13:19

04.11.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2024 15:32 - Vstupná ponuka 816,00 € Cena s DPH
04.11.2024 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 814,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS