• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 10:50

Detail zákazky Z20249636

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 10:50

Základné údaje

Z20249636

OF-295417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9984566

Objednávateľ

00397865 (02)

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine

Malá Hora 10701/4A, Martin, 03601, SVK

Dodávateľ

31324932

EUROPEA group, spol. s r.o.

Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie servisnej podpory pre IBM BladeCenter

servis, podpora, IKT, záruka, IBM, BladeCenter, chassis, server, HX5

  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie servisnej podpory pre IBM BladeCenter
Funkcia
Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM BladeCenter H Chassis a servre HX5.
Zabezpečenie predĺženia servisnej podpory po uplynutí záruky pre zariadenia používané verejným obstarávateľom uvedené v technickej špecifikácii v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, s reakciou na opravu 4 hodiny od nahlásenia poruchy (Onsite Repair 24x7 4 Hour Response). Oprava u objednávateľa technikom IBM.
Trvanie podpory pre BladeCenter H Chassis a BladeCenter HX5 v období 11.12.2024 - 10.12.2025.
Minimálne technické požiadavky sú uvedené v technických vlastnostiach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 Year Postwarranty support renewall BladeCenter chassis, Onsite Repair 24x7 4 Hour Response, Machine Type 8852, SN: KD13FPT kus 1
1 Year Postwarranty support renewall BladeCenter HX5, Onsite Repair 24x7 4 Hour Response, Machine Type 7873, SN: 06DCG69, 06DCG70, 06DCG71, 06DCG72,06DCG73, 06DCG74, 06DCG75, 06DCG76, 99A0093 kus 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2. Oprava u verejného obstarávateľa technikom IBM. Garantovaná doba opravy do nasledujúceho pracovného dňa od pondelka do piatku od 7:00 do 18:00 okrem štátnych sviatkov. Porucha nahlásená najneskôr do 17:00.
3. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory bezodkladne po uzatvorení zmluvy.
4. Dodaný produkt musí byť v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti IBM/Lenovo.
5. V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti IBM/Lenovo si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo takúto dodávku neprevziať.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami verejného obstarávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
7. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami verejného obstarávateľa.
8. Verejný obstarávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
9. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
11. Zmluvné a platobné podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami verejného obstarávateľa a Dodávateľa);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.
12. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie.
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre verejného obstarávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa.
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť verejnému obstarávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malá Hora 10701/4A, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

06.11.2024 13:00 — 08.11.2024 13:00

1,00 komplet

5 003,40

5 003,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2024 13:38

04.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2024 08:32 - Vstupná ponuka 4 997,70 € Cena bez DPH
30.10.2024 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 4 997,70 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS