• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 11:30

Detail zákazky Z20249619

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 11:30

Základné údaje

Z20249619

OF-211000

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10003824

Objednávateľ

491870

EKO - podnik VPS

Halašova 20, Bratislava, 83290, SVK

Dodávateľ

36315303

MAT-obaly, s.r.o.

Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia PVC na odpad

vrecia PVC na odpad

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia PVC na odpad, mikroténové vrecká
Funkcia
PVC vrecia na zber odpadu a rozvoz soli
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC vrecia na odpad, objem: 120 l, rozmery: (šírka x výška) 700 x 1100 mm, hrúbka materiálu: minimálne 60 mic., farba: čierna, požadovaný typ balenia: rolka, požadovaný počet kusov v rolke je 25 ks 25 ks/rolka 1800
PVC vrecia na odpad, rozmery: (šírka x výška) 700 x 1100 mm, hrúbka materiálu: minimálne 150 mic., farba: čierna ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy podrobný rozpis tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o jednotkové ceny bez DPH, DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Dodávka tovaru na základe Čiastkových objednávok, interval opakovaných plnení: 4 x ročne počas trvania rámcovej dohody.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Pred dodaním  tovaru kontaktovať určenú osobu  minimálne 2 dni vopred.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu 1. akostnej triedy.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
V prípade, že sa preukáže, že tovar, či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Halšova 20, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.11.2024 07:30 — 02.12.2024 13:00

1,00 súbor

4 500,00

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2024 11:41

07.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 32
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2024 07:23 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena bez DPH
06.11.2024 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka 4 495,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS