• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2024 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2024 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2024 11:30

Detail zákazky Z20249618

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2024 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2024 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2024 11:30

Základné údaje

Z20249618

OF-295418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9991724

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výkonné notebooky s rozšírenou operačnou pamäťou (5ks)

výkonný notebook

  • 30214000-2 - Pracovné stanice
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výkonný notebook s rozšírenou operačnou pamäťou – konfigurácia pre náročné výpočty  (4ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plne funkčný prenosný počítač (notebook) minimálne s nižšie uvedenými parametrami: ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 11 Pro
Uhlopriečka displeja 16 palcov
Rozlíšenie displeja 3200x2000 px
Obnovovacia frekvencia displeja 120 Hz
Grafická karta NVIDIA Quadro RTX 3000
Grafická pamäť 8 GB
Veľkosť operačnej pamäte 64 GB
SSD kapacita 2000 GB
Procesor Intel Core i9
WiFi áno
HDMI áno
Numerická klávesnica áno
Čítačka pamäťových kariet áno
Materiál šasi kov
Kapacita batérie 90Wh
Referenčný produkt Asus ProArt StudioBook Pro W7604J3D-OLED094X alebo ekvivalent
 2. Výkonný notebook s rozšírenou operačnou pamäťou – konfigurácia pre spracovanie grafických dát veľkého rozsahu (1ks)
Funkcia
Výkonný notebook s rozšírenou operačnou pamäťou – konfigurácia pre spracovanie grafických dát veľkého rozsahu podľa nižšie uvedených parametrov (1ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plne funkčný prenosný počítač (notebook) minimálne s nižšie uvedenými parametrami: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 11 Pro
Uhlopriečka displeja 16 palcov
Rozlíšenie displeja 3200x2000 px
Obnovovacia frekvencia displeja 165 Hz
Grafická karta NVIDIA Geforce RTX 4080
Grafická pamäť 12 GB
Veľkosť operačnej pamäte 64 GB
SSD kapacita 1000 GB
Procesor Intel Core i9
WiFi áno
HDMI áno
Numerická klávesnica áno
Čítačka pamäťových kariet áno
Materiál šasi kov
Referenčný produkt Lenovo Legion 9   16IRX9/i9-14900HX/16"/3200x2000/64GB/1TB SSD/RTX 4080/W11P/Black/3R 83G00012CK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena žiadneho notebooku nesmie presiahnuť 2760 eur bez DPH, tzn. v rámci:
Položky 1 je max. suma 4 x 2760 eur bez DPH = 11040 eur bez DPH
Položky 2 je max. suma 1 x 2760 eur bez DPH = 2760 eur bez DPH
-
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť jednu faktúru, kde bude položkovito uvedená jednotková cena za každý produkt, a to v členení na cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Preddavok na cenu sa neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru  do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručný servis do 96 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v pracovnej stanici.
Dodávateľ môže dodať tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky bez DPH
Súčasťou dodávky predmetu je aj preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ak existuje ako aj doby poskytovanej záruky. Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry.
-
Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy zasiela výsledok verejného obstarávania na finančnú kontrolu.  V prípade, že proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola objednávateľovi doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní,
ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, objednávateľ môže od tejto zmluvy bezodplatne odstúpiť. Objednávateľ odporúča dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany objednávateľa o kladnom výsledku finančnej kontroly procesu verejného obstarávania.
-
Dodávateľ sa zaväzuje emailom predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu s obrazovou ukážkou, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených produktov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Ďalej uvedie ceny bez DPH, DPH a cenu s DPH za každý produkt
Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Min. záručná doba je 24 mesiacov
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, fakulta Stavebná, katedra KSKM, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.11.2024 10:00 — 10.01.2025 14:00

5,00 ks

13 791,37

13 791,37

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.10.2024 09:43

05.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 159
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2024 10:17 - Vstupná ponuka 13 791,37 € Cena bez DPH
01.11.2024 01:28 - Najvýhodnejšia ponuka 13 791,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS