• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 11:20

Detail zákazky Z20249611

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2024 11:20

Základné údaje

Z20249611

OF-295446

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10008836

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

46675477

LM reklama s.r.o.

Arménska 1/A, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač vianočných pozdravov

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače,

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač vianočných pozdravov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač pozdravov I. ks 150
Tlač pozdravov II. ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlač pozdravov I. Otvárací pozdrav. Papier Curious Metallics White Gold  120g/m², tlač zelená PANTONE 341C,  CMYK  96 5 80 25 , 4+4, ryha a  orezanie, kontrola a prípadná úprava grafického návrhu.
Tlač pozdravov I. Rozmer 155 mm (š) x 107 mm (v),  pri otvorenom formáte 155 mm (š) x 214 mm (v). Tlač textu s menom. Nátlačok na odsúhlasenie.
Tlač pozdravov II. Otvárací pozdrav. Papier Curious Metallics White Gold 120g/m², tlač zelená PANTONE 341C, CMYK 96 5 80 25 , 4+4, ryha a orezanie, kontrola a prípadná úprava grafického návrhu.
Tlač pozdravov II. Rozmer 155 mm (š) x 107 mm (v), pri otvorenom formáte 155 mm (š) x 214 mm (v). Tlač textu bez mena. Nátlačok na odsúhlasenie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
Realizácia tlače sa uskutoční až po odsúhlasení grafiky objednávateľom, ktorá bude zaslaná víťaznému dodávateľovi.
Dodávateľ kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia podkladov doručí poštou alebo osobne vzorku nátlačku.
Dodávateľ zabalí vytlačené doklady do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia
Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpis ceny zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (s DPH, bez DPH) na tovar vo formáte pdf.
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
I. FAKTURACIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať .
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
III. INÉ USTANOVENIA
Za podstatné porušenie dohody sa považuje:   a) nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa zadania,  b) viditeľne nižšia kvalita tlače, než je obvyklá v známych renomovaných celoštátnych periodikách, farebnosť obálky a tonalita čiernobieleho vnútra nezodpovedajúca dodanému tlačovému podkladu.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie č. 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

15.11.2024 08:00 — 29.11.2024 14:00

1,00 celok

600,00

544,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2024 10:24

08.11.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2024 16:01 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena bez DPH
07.11.2024 21:46 - Najvýhodnejšia ponuka 545,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS