• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 11:15

Detail zákazky Z20249608

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 11:15

Základné údaje

Z20249608

OF-291473

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9984520

Objednávateľ

00607266

Psychiatrická nemocnica Hronovce

Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK

Dodávateľ

45357552

COMFORTA HYGIENE, s.r.o.

Kollárova 88, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývacie prostriedky do umývačiek riadu

umývacie prostriedky

  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky do umývačiek riadu
Funkcia
Umývacie prostriedky do umývačiek riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1, Holluvit CC Spezial resp. jeho ekvivalent, balenie min 24kg ks 62
Položka č. 2, Holluxin G22 resp. jeho ekvivalent, balenie min 20kg ks 12
Položka č. 3, Holluvit Multi Tabs resp. jeho ekvivalent, balenie 100ks/bal bal. 45
Položka č. 4, Hollu Entkalker resp. jeho ekvivalent, balenie min 5lt ks 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 Tekutý nepenivý umývací prostriedok do umývačky riadu. Odstraňuje aj veľmi silné znečistenia riadu. Účinne zabraňuje tvorbe škrobových usadenín. Plne účinný aj v tvrdej vode.
- Bezchlórový, bezfosfátový, bez NTA a bez EDTA. Bez zápachu. Nevhodný pre hliníkový riad. pH – hodnota: 12,5 - 13 v koncentráte, relatívna hustota: 1,31 g/cm3 (20 °C), ľahko rozpustný v studenej vode.
- Zloženie: podľa Nariadenia o detergentoch č. 648/2004/ES, 5 - menej ako 15%: NTA, menej ako 5% fosfonáty.
- Nebezpečné látky: Hydroxid sodný (10 - 20%, 215-185-5, 1310-73-2, C , 35)NTA (10 - 20%, 225-768-6, 5064-31-3, Xn; Xi, 22-36), Hydroxid draselný (5 - 10%, 215-181-3, 1310-58-3, C; Xn, 35-22)
Položka č. 2 Špeciálny vysoko koncentrovaný kyslý oplachový prostriedok, vhodný do všetkých typov umývačiek riadu a skla, s obsahom regulátora penivosti, vrátane zložiek na ochranu kovu.
- Plne účinný v mäkkej i tvrdej vode, pH - hodnota: 3 v koncentráte, DIN 19268 (pri 10 g/l vody) (20°C), relatívna hustota: (20°C) 1040 g/l, miešateľný s vodou (20°C)
- Zloženie: 15-30%: neiónové povrchovo aktívne látky, ďalšie zložky: pomocné látky, kyselina citrónová, farbivá.
- Nebezpečné látky: Kyselina citrónová monohydrát (5 - 10%, 201-069-1, 5949-29-1, Xi, 36).
Položka č. 3 Tablety do umývačiek riadu do profesionálnych aj domácich umývačiek riadu, zabalených vo vode rozpustnej ochrannej fólii. Obsahuje špeciálnu soľ, ktorá komplikuje tvrdosť vody, bez chlóru a fosfátov.
Položka č. 4 Profesionálny prostriedok na odstránenie vodného kameňa, na odstráňovanie vápenatých usadenín v umývačkách, plôch v gastro segmente.
- Bez obsahu kyseliny soľnej, vrátane inhibítorov korózie a stabilizátorov, pH 14.
- Dávkovanie 10 -150ml/lit., účinné látky: kyselina trihydrogénfosforečná 25-50%.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní po doručení aktualizovaného rozpočtu doručiť dohodnuté množstvo vzoriek všetkých ekvivalentov v originálnom vysúťaženom balení spolu s požadovanými dokladmi o splnení technickej špecifikácie. Požadovanými dokladmi sa rozumie Karta bezpečnostných údajov a Dátový list výrobcu o zložkách. V prípade, že dodané vzorky ekvivalentov nebudú spĺňať parametre ako požadovaný výrobok, prípadne vzorky ekvivalentov nebudú doručené načas, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: obchodný názov ponúknutých výrobkov, resp. ich značku, výrobcu, jednotlivé ceny bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, cena spolu bez DPH a s DPH v Eur zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Dodanie tovaru vrátane balného, dopravy na miesto plnenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodávaného tovaru na objednávateľom určené miesto.
Ak pri položkách s odkazom na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov je uvedené "alebo ekvivalent", umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka, resp. výrobca. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou / parametrami ako požadovaný výrobok.
Pri ponúknutí ekvivalentu tovaru je objednávateľ oprávnený vyžiadať si od dodávateľa potvrdenie z autorizovanej štátnej skúšobne v slovenskom jazyku (na náklady dodávateľa), že ponúkaný tovar je ekvivalentom uvedeného tovaru. V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike , resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám , STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet čiastkovej objednávky naraz (jedným dodaním).
Lehota dodania tovaru je do 3 dní od potvrdenia objednávky dodávateľom, okrem položiek, ktoré nie je možné dodať z dôvodu nedostatku na sklade, pričom o tejto skutočnosti informuje dodávateľ objednávateľa pri potvrdení objednávky.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Objednávateľ bude tovar podľa tejto rámcovej dohody objednávať u dodávateľa na základe písomnej, alebo elektronickej objednávky (e-mailom), v ktorej bude uvedené meno, adresa objednávateľa, presný druh a množstvo tovaru, cena s DPH a miesto dodania. Objednávateľ žiada o mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, dodaný v originálnom balení výrobcu.
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie druhu a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru, iný druh ako bol predložený v cenovej kalkulácii a pod.)
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo čiastkovej objednávky objednávateľa.
Splatnosť faktúr 30 dní. Na faktúry je potrebné napísať číslo zmluvy z EKS. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do naplnenia dohodnutého maximálneho finančného rozsahu vo výške celkovej kúpnej ceny podľa tejto zmluvy v závislosti od toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
V prípade ,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dr. Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

9 399,22

7 832,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2024 10:04

04.11.2024 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2024 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 289
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2024 15:29 - Vstupná ponuka 9 399,00 € Cena s DPH
04.11.2024 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 9 200,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS