• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 12:55

Detail zákazky Z20249604

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2024 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 12:55

Základné údaje

Z20249604

OF-295444

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9984515

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pevné disky

pevný disk, HDD

  • 37453300-1 - Disky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pevné disky
Funkcia
Pre  zabezpečenie činností objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pevný disk ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- formát: 3.5"
- kapacita: min. 16 TB
- zbernica: SAS3
- počet otáčok: 7200 ot./min.
- sektor formát: 512e
- záruka: 60 mesiacov
- referenčný produkt: Toshiba 3.5" 16TB - MG08SCA16TE
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, musí byť certifikovaný pre model servera Supermicro SSG-620P-ACR16L (zoznam certifikovaných diskov: https://www.supermicro.com/en/support/resources/hdd/systemhdd?ProductID=87525 )
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní od ich predloženia oznámi dodávateľovi, či predložené podklady:
3.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
3.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
3.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie podkladov alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
6. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
7.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
8. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa). Splatnosť faktúry: do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

11.11.2024 09:00 — 28.11.2024 14:00

7,00 ks

3 300,00

2 750,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje predložiť obchodný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2024 09:40

04.11.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2024 14:00 - Vstupná ponuka 2 749,95 € Cena s DPH
29.10.2024 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 749,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS