00610798
Centrum pre deti a rodiny Košice - Hurbanova
Hurbanova 42, Košice, 04001, SVK
36198595
MOTOR - CAR Košice s.r.o.
Dopravná 5, Košice, 04001, SVK
Osobný automobil
Osobný automobil 5-miestny
Tovar, Služba
1. Osobný automobil 5-miestny
|
|
---|---|
Funkcia |
preprava osôb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobný automobil 5-miestny | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor | preplňovaný zážihový |
Objem motora | 1450-1550 cm3 |
Počet valcov | 4 |
Výkon motora | min. 100 kW |
Krútiaci moment | min. 245 |
Palivo | benzín |
Spotreba kombinovaná v l/100 km | max. 6,5 |
Objem palivovej nádrže | min. 50 l |
Emisná norma | EURO 6 |
Prevodovka | automatická 7-stupňová |
Druh pohonu | pohon predných kolies |
Kvapalinové brzdy | kotúčové |
Celková hmotnosť v kg | max 1900 |
Pohotovostná hmotnosť v kg | max. 1450 |
Dĺžka vozidla v mm | min. 4600 |
Šírka vozidla v mm | min. 1800 |
Výška vozidla v mm | min.1440 |
Rázvor kolies v mm | min. 2600 |
Počet dverí karosérie | min. 4 |
Počet miest na sedenie | 5 |
Karoséria | kombi |
Výbava | systém ABS+ESC+HAC, TPMS,ISOFIX, alarm, imobilizér, ISG, FCA, DAW+, HBA, LKA+LFA, airbag vodiča a spolujazdca s možnosťou deaktivácie, bočné airbagy predných sedadiel, hlavové airbagy |
- | systém upozornenia pri opustení zadných sedadiel, tempomat s obmedzovačom rýchlosti, predné LED svetlomety, predné LED hmlové svetlomety, LED denné svietenie, LED zadné svetlá, svetelný senzor, |
- | elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá, vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí lakované vo farbe, zatmavené sklá od B-stĺpika, zadná parkovacia kamera, |
- | predpríprava na montáž ťažného zariadenia, výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, |
- | odkladacie vrecká na zadnej strane sedadla vodiča a spolujazdca, delené a sklopné operadlá zadných sedadiel, vyhrievané predné sedadlá a volant, |
- | predná lakťová opierka s odkladacím priestorom, el. ovládanie predných a zadných okien, el. impulzné ovládanie predných okien s bezpečnostnou funkciou proti privretiu, automatická klimatizácia, |
- | bezkľúčový prístup a štartovanie vozidla tlačidlom, palubný PC s LCD displejom, konektivita mobil. telefónov Apple CarPlay/Android Auto, USB nabíjací port na palub. doske, |
- | DAB -príjem digit. rádiového vysielania, 12 V elektr. zásuvka na palubnej doske a v batožinovom priestore, ovlád. audiosystému na volante, bluetooth, handsfree sada, navigačný systém, |
- | organizér batožinového priestoru, dojazdové rezervné koleso, gumenné rohože, min. 17" disky kolies a pneumatiky tomu príslušné |
Záruka | min. 5 rokov alebo 150 000 km |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Dodávaný osobný automobil musí byť nový, nepoužívaný. Za nový automobil sa považuje vozidlo pred prvým prihlásením do evidencie vozidiel s maximálnym počtom najazdených kilometrov 20. |
I.2 Termín dodania predmetu zmluvy je do 30.11.2024. |
I.3 Miestom dodania je Centrum pre deti a rodiny Košice - Hurbanova, Hurbanova 42, 040 01 Košice. |
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po nadobudnutí platnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v rozdelení jednotková ceny pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
c) uvedenie funkčnej a technickej špecifikácie automobilu, ktorý je predmetom dodania: Značka, obchodný názov, Typ/variant/verzia, výrobca vozidla (podvozku), výrobca motora. Dodávateľ zároveň predloží dokumenty, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie požadovanej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy (napr. katalógový list, technický opis, súpis výbavy vozidla). |
I.5 Súčasťou dodania automobilu v z mysle zmluvy je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátanie osvedčenia o evidencii - časť II, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku a pod. K vozidlu sa vyžaduje dodať 2 kľúče. |
I.6 Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Prevzatie tovaru dohodne poverený zástupca Objednávateľa s Dodávateľom e-mailom, najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
I.7 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie. |
I.8 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, poškodený tovar a pod.). |
I.9 Kúpna zmluva nadobúda účinnosť dňom zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
II. CENA |
II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH. |
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením vrátane dodania tovaru na miesto dodania. |
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
III.4 Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou bude dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora. |
IV.2 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
IV.3 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET): |
a) 1. časť "Trhový poriadok", čl. IV "Dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. |
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh. |
IV.4 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
IV.5 V prípade reklamácií, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
IV.6 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis. |
Dodávateľ garantuje začatie servisného úkonu v pracovný deň nahlásenia záručného servisu, v prípade, ak je servis nahlásený do 12:00 hod. daného dňa, inak v nasledujúci pracovný deň. |
Miesto zabezpečenia záručného servisu požaduje objednávateľ v minimálne jednom servisnom stredisku v Košiciach. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Hurbanova 42, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.11.2024 10:30 — 29.11.2024 08:19
1,00 ks
26 375,00
21 979,00
Požadujeme predložiť obrazovú prílohu motorového vozidla k zákazke.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2024 08:31
05.11.2024 10:00
05.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2024 13:31 - Vstupná ponuka | 26 374,99 | € | Cena s DPH |
29.10.2024 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 374,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: