• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 16:30

Detail zákazky Z20249584

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 16:30

Základné údaje

Z20249584

OF-295403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9978683

Objednávateľ

00332861

Obec Soľ

Soľ 161, Soľ, 09435, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
zabezpečovanie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota eur 6,23
počet ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky (platnosť musí byť aspoň 6 mesiacov od dodania stravných poukážok)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok do 3 pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, prostredníctvom internetu, telefonicky.
Plnenie sa uskutoční mesačne na základe čiastkových objednávok.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 3 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa.
Celková cena za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v € a výšky poplatku za služby v € vrátane DPH, a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Nahradenie všetkých nepoužitých stravných poukážok je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene všetkých stravných poukážok.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne so 4 zariadeniami priamo v obci Soľ.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 20 zariadeniami v okrese Vranov nad Topľou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Soľ 161, Soľ, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

04.11.2024 15:22 — 20.01.2025 15:22

600,00 ks

3 738,00

3 738,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2024 15:22

31.10.2024 15:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2024 15:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2024 16:02 - Vstupná ponuka 3 737,00 € Cena s DPH
29.10.2024 06:57 - Najvýhodnejšia ponuka 3 736,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS