• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 15:23
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 16:15

Detail zákazky Z20249578

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 15:23
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 16:15

Základné údaje

Z20249578

OF-295283

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9984499

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44523351

COREX SERVIS, s.r.o.

Štúrova 1046/97, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie autobusu IVECO

oprava autobusu, servisná prehliadka, vykonanie STK, EK

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava autobusu Iveco Crossway
Funkcia
oprava autobusu, servisná prehliadka, vykonanie STK, EK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AUTOBUS IVECO CROSSWAY-PRO12M, r.v.: 2021, stav tachometra: 80 443 km ks 1
oprava pravého rohu zadného nárazníka 1 1
výmena koncového svetla 1 1
výmena obrysového svetla 1 1
výmena zásuvky obrysovky 1 1
výmena cúvacieho senzoru 1 1
výmena držiaka cúvacieho senzoru 1 1
2x výmena bočného skla 1 1
vykonanie servisnej prehliadky po najazdených 80 443 km 1 1
vykonanie STK, EK 1 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa oprava autobusu s použitím originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie porúch, vykonanie servisnej prehliadky a vykonanie STK,EK.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto poskytnutia služby: Martin
Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa
Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru, ktorá bude obsahovať jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu v EUR s DPH.
Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidlách spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s verejným obstarávaním, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
opravu autobusu, požadujem vykonať firmou, ktorá je autorizovaným servisom pre autobusy IVECO.
Miesto plnenia do 50 km od mesta Martin alebo zabezpečiť prepravu na vlastné náklady
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou.
Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ na vykonanú službu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami.
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien, v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH, celková cena s DPH. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

07.11.2024 07:00 — 20.11.2024 14:13

1,00 zákazka

5 833,30

5 485,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2024 14:24

04.11.2024 15:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2024 15:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2024 16:08 - Vstupná ponuka 5 832,00 € Cena bez DPH
04.11.2024 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka 5 831,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS