30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44523351
COREX SERVIS, s.r.o.
Štúrova 1046/97, Vráble, 95201, SVK
Opravy a ošetrovanie autobusu IVECO
oprava autobusu, servisná prehliadka, vykonanie STK, EK
Služba
|
1. oprava autobusu Iveco Crossway
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| oprava autobusu, servisná prehliadka, vykonanie STK, EK |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| AUTOBUS IVECO CROSSWAY-PRO12M, r.v.: 2021, stav tachometra: 80 443 km | ks | 1 | ||
| oprava pravého rohu zadného nárazníka | 1 | 1 | ||
| výmena koncového svetla | 1 | 1 | ||
| výmena obrysového svetla | 1 | 1 | ||
| výmena zásuvky obrysovky | 1 | 1 | ||
| výmena cúvacieho senzoru | 1 | 1 | ||
| výmena držiaka cúvacieho senzoru | 1 | 1 | ||
| 2x výmena bočného skla | 1 | 1 | ||
| vykonanie servisnej prehliadky po najazdených 80 443 km | 1 | 1 | ||
| vykonanie STK, EK | 1 | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Požaduje sa oprava autobusu s použitím originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie porúch, vykonanie servisnej prehliadky a vykonanie STK,EK. |
| Názov |
| Miesto poskytnutia služby: Martin |
| Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa |
| Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru, ktorá bude obsahovať jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu v EUR s DPH. |
| Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list. |
| Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidlách spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s verejným obstarávaním, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| opravu autobusu, požadujem vykonať firmou, ktorá je autorizovaným servisom pre autobusy IVECO. |
| Miesto plnenia do 50 km od mesta Martin alebo zabezpečiť prepravu na vlastné náklady |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Dodávateľ na vykonanú službu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
| Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
| Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami. |
| Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien, v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH, celková cena s DPH. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky. |
| Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
07.11.2024 07:00 — 20.11.2024 14:13
1,00 zákazka
5 833,30
5 485,57
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2024 14:24
04.11.2024 15:23
04.11.2024 15:38
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.10.2024 16:08 - Vstupná ponuka | 5 832,00 | € | Cena bez DPH |
| 04.11.2024 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 831,50 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: