• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 09:59
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 12:00

Detail zákazky Z20249547

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2024 09:59
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2024 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2024 12:00

Základné údaje

Z20249547

OF-295342

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9984473

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok - kancelárska stolička

kancelárska stolička

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov na miesto dodania
Funkcia
Dodávka  kancelárskych stoličiek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.    Kancelárske stoličky ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická špecifikácia:
Kovová konštrukcia v čiernej farbe.  Sedadlo a opierka sú čalúnené modrou látkou. Stolička je stohovacia. Materiál: látka/kov. Farba: modrá/čierna. Konštrukcia z oceľových oválnych trubiek (30 x 15 mm), povrchová úprava čiernou práškovou farbou. Čierne plastové koncovky na nohách. Čalúnenie 100% polyester modrej farby.
Nosnosť  minimálne 120 kg, Hmotnosť  maximálne 4,8 kg, Celková výška maximálne  83 cm, Výška sedadla  46 cm, Šírka sedadla 47 cm, Hĺbka sedadla 43 cm, Odolnosť tkaniny minimálne   80 000 cykly, materiál konštrukcie: kov čiernej farby, materiál sedadla a operadla: textil čiernej farby, bez opierok rúk, stohovatelné, konštrukcia nie je skladatelná.
napríklad: ISO NEW
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia zmontovaného tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. Obaly zlikviduje dodávateľ na svoje náklady.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Záruka min. 2 roky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ po predložení technickej špecifikácie doloží zároveň foto ponúknutého produktu, ktorú objednávateľ po doručení vyhodnotí, či spĺňa optické/vizuálne predpoklady, podľa predstáv objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa, či ponúknutý produkt spĺňa jeho kritéria, Dodávateľ nesmie produkt dodať a náklady mu nebudú uhradené.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej, kvalitativnej špecifikácii, alebo vizuálnym/optickým predstavám požadovaných objednávateľom.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2024 10:04 — 06.12.2024 10:06

1,00 kpl.

1 455,84

1 213,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2024 10:08

04.11.2024 09:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2024 10:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 111
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2024 11:52 - Vstupná ponuka 1 437,60 € Cena s DPH
30.10.2024 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 018,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS