• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 10:55

Detail zákazky Z20249546

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 10:55

Základné údaje

Z20249546

OF-294096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9978654

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44903766

Logtec s.r.o.

Lazovná 14614/71, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj a ostatné chovateľské potreby pre kynológa

Búda, rošt drevený

  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Búda pre služobného psa
Funkcia
Búda pre služobného psa slúžiaca na dlhodobé ustajnenie psa za splnenia všetkých podmienok welfare.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Rozmery búdy - Šírka : cm 80
Rozmery búdy - Dĺžka : cm 120
Rozmery búdy - Výška : cm 100
Rozmery búdy - Vstupný otvor - Šírka : cm 40
Rozmery búdy - Vstupný otvor - Výška : cm 65
Hrany stien vstupných otvorov opatriť chráničmi (oplechovaním) šírka plechu cm 5
Hrany stien vstupných otvorov opatriť chráničmi (oplechovaním) hrúbka plechu mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery strechy : v závislosti od šírky a dĺžky búdy s obrubou tak, aby obruba zapadla do obvodu búdy a dala sa otvoriť
Konštrukcia búdy : kovová konštrukcia s vnútornou drážkou, v ktorej je osadené latovanie
Konštrukcia búdy : na kovových nôžkach vysokých min. 10 cm, materiál použitý na búdu musí byť ošetrený a povrchovo upravený látkami nezávadnými zo zdravotného a hygienického hľadiska, so zateplením a vnútornou prepážku
Konštrukcia búdy - strecha: pultová, výklopná strecha s kovovou obvodovou konštrukciou a s  vnútornou drážkou, v ktorej je osadené latovanie
Rozmery a šírky materiálu musia zodpovedať nákresu príloha č.1
 2. Drevený rošt pre služobného psa
Funkcia
Drevený rošt určený pre odpočinok psov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Drevený rošt - Šírka : cm 100
Drevený rošt - Dĺžka : cm 150
Drevený rošt - Výška : cm 5 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Drevený rošt : podľa prílohy č.2
 3. Koterec pre služobného psa
Funkcia
Koterec pre služobného psa slúžiaci na dlhodobé ustajnenie psa za splnenia všetkých podmienok welfare.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Rozmery koterca - Šírka predný diel : cm 300
Rozmery koterca - Výška predný diel : cm 210
Rozmery koterca - Predný diel - dvere s pántami - výška dverí : cm 197 205
Rozmery koterca - Predný diel - dvere s pántami - šírka dverí : cm 70 90
Rozmery koterca - Šírka zadný diel : cm 300
Rozmery koterca - Výška zadný diel : cm 190
Rozmery koterca - Dĺžka bočné diely : cm 400
Rozmery koterca - Výška bočných dielov : v závislosti od výšky prednej a zadnej časti : cm 190 210
Rozmery strechy koterca : v závislosti od šírky a dĺžky koterca s rozmermi presahujúcimi min. 10 cm obvod koterca z každej strany cm 300 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia koterca : rozoberateľná, pozostávajúca zo 4 dielov a strechy, bez podlahy. Celá konštrukcia musí byť dostatočne pevná, ľahko zmontovateľná, napr. pomocou kovových skrutiek a matiek - Príloha č. 3
Konštrukcia koterca : vyhotovená z kovových profilov (obvodový rám o priemere min. 2,5 cm), odolných voči korózii z vlhkého prostredia a hlavne z psieho moču, bez ostrých hrán
Povrchová úprava: žiarové zinkovanie
Konštrukcia koterca - predná strana : vybavená mrežami z rozchodom max. 5 cm, so zabudovanými dverami a s otočnými dvierkami na misky s objemom 1,8l - Príloha č. 4
Konštrukcia koterca - bočné steny a zadná stena : nepriehľadné, pevné časti – trapézový alebo rovný pozinkovaný plech alebo plech ošetrený farbou proti zahrdzaveniu – bez ostrých hrán
Konštrukcia koterca - spodná časť : s otvormi na pripevnenie o betónové základy alebo betónové panely, bez nožičiek a bez dna
Konštrukcia koterca - strecha : trapézový alebo rovný pozinkovaný plech alebo plech ošetrený farbou proti zahrdzaveniu
Konštrukcia koterca - zadná strana : nepriehľadné, pevné časti – trapézový alebo rovný pozinkovaný plech alebo plech ošetrený farbou proti zahrdzaveniu – bez ostrých hrán.
Konštrukcia koterca - zadná strana : V pravom spodnom rohu umiestnený otvárateľný posuvný otvor šírky 45cm a výšky minimálne 75cm- Príloha č.5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Žilina.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/označenia, popisu tovaru, jeho tech. parametrov, funkčných charakteristík vrátane technických listov, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil na základe výzvy kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy určenú vzorku tovaru najneskôr do 5 prac.dní odo dňa preukázateľného doručenia tejto výzvy dodávateľovi.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je  30  dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 hod, prípadne podľa potreby objednávateľa
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Požadujeme aby bol materiál pri preberaní kompletne zmontovaný bez ďalšej potreby úprav.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

25.11.2024 09:58 — 29.11.2024 11:00

1,00 Celý predmet zákazky

10 000,00

8 308,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2024 09:59

31.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 193
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2024 09:57 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
31.10.2024 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 10 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS