• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 14:50

Detail zákazky Z20249545

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 14:50

Základné údaje

Z20249545

OF-295328

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9978660

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kopírovací papier

  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Predmet zákazky je dodanie kvalitného papiera ideálneho na veľkoobjemovú tlač a fotokopírovanie, vhodného na každodenné použitie v kancelárii do laserových tlačiarní, kopíriek a čiernobielych atramentových tlačiarní a faxov a vhodného na archiváciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. typ A4 (platí pre vlastnosti 1-13): hmotnosť/gramáž g/m2 80 83
hrúbka nanometer 106 109
bielosť CIE (D65/10 0) % 161 164
drsnosť Bendtsen ml/min 200 250
opacita/nepriehladnosť % 91
tuhosť pozdĺž mN 125 140
tuhosť naprieč mN 60 70
rozmer rozmer A4
rozmer výška mm 297
rozmer šírka mm 210
počet balíkov v kartóne ks 5
počet kusov papiera v balíku ks 500
požadovaný objem 1. typu- A4 balík 3200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa dovoz
cena zahŕňa naskladnenie
cena zahŕňa balenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
typ musí spĺňať požiadavky na kopírovací papier na rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 na stálosť papiera, čo musí dodávateľ preukázať písomne do 48 hodín od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, na konečné  určené miesto, ktoré bude  upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený atď) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Záruka 24 mesiacov.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Neakceptujeme dovoz kuriérom
- Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá Objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté Objednávateľovi, nebudú kontaminované, t.j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného Objednávateľovi, Poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím Objednávateľovi.
- Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy.
- Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
- V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude faktúrovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12.11.2024 08:00 — 12.11.2024 14:00

3 200,00 balík / 500 listov

13 440,00

13 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2024 10:36

31.10.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2024 13:57 - Vstupná ponuka 13 440,00 € Cena s DPH
31.10.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 13 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS