00165662
Okresný súd Nitra
Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
kopírovací papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky je dodanie kvalitného papiera ideálneho na veľkoobjemovú tlač a fotokopírovanie, vhodného na každodenné použitie v kancelárii do laserových tlačiarní, kopíriek a čiernobielych atramentových tlačiarní a faxov a vhodného na archiváciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. typ A4 (platí pre vlastnosti 1-13): hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | 83 | |
hrúbka | nanometer | 106 | 109 | |
bielosť CIE (D65/10 0) | % | 161 | 164 | |
drsnosť Bendtsen | ml/min | 200 | 250 | |
opacita/nepriehladnosť | % | 91 | ||
tuhosť pozdĺž | mN | 125 | 140 | |
tuhosť naprieč | mN | 60 | 70 | |
rozmer | rozmer | A4 | ||
rozmer výška | mm | 297 | ||
rozmer šírka | mm | 210 | ||
počet balíkov v kartóne | ks | 5 | ||
počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
požadovaný objem 1. typu- A4 | balík | 3200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | dovoz |
cena zahŕňa | naskladnenie |
cena zahŕňa | balenie |
Názov |
typ musí spĺňať požiadavky na kopírovací papier na rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 na stálosť papiera, čo musí dodávateľ preukázať písomne do 48 hodín od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.). |
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený atď) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Záruka 24 mesiacov. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
Neakceptujeme dovoz kuriérom |
- Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky. |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá Objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté Objednávateľovi, nebudú kontaminované, t.j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného Objednávateľovi, Poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím Objednávateľovi. |
- Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
- Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
- V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude faktúrovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12.11.2024 08:00 — 12.11.2024 14:00
3 200,00 balík / 500 listov
13 440,00
13 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2024 10:36
31.10.2024 14:00
31.10.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.10.2024 13:57 - Vstupná ponuka | 13 440,00 | € | Cena s DPH |
31.10.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: