• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 08:40
  •    Zrušenie zákazky
    31.10.2024 08:43

Detail zákazky Z20249523

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 08:40
  •    Zrušenie zákazky
    31.10.2024 08:43

Základné údaje

Z20249523

OF-295333

zrušená

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný diagnostický prístroj

prístroj, molita, ejakulát

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný diagnostický prístroj
Funkcia
Vybavenie veterinárnej ambulancie - Prístroj umožní vyšetrenie kvality ejakulátu (motilita a koncentrácia spermií) u rôznych druhov zvierat aj v terénnych podmienkach pre potrebu andrologického vyšetrenia plemenníkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prenosný diagnostický prístroj s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prenosný diagnostický prístroj s príslušenstvom - AndroScope, mobilná jednotka na analýzu spermy so softvérom a príslušenstvom áno
Tovar má slúžiť na vyšetrenie kvality ejakulátu u rôznych druhov zvierat áno
Musí byť schopný vyšetriť motilitu spermií a ich koncentráciu vo vzorke áno
Prístroj musí byť malý, prenosný, ale robustný, aby vydržal použitie v terénnych podmienkach áno
Vybavený vysokorýchlostnou kamerou áno
Vybavený ohrevnou jednotkou so schopnosťou dosiahnuť teplotu optimálnu pre spermie v priebehu pár sekúnd áno
Schopnosť vyšetriť koncentráciu a motilitu (celkovú aj progresívnu) spermií v priebehu pár sekúnd áno
Schopnosť vyšetrenia kvality ejakulátu u rôznych druhov zvierat: býk, malé prežúvavce, kanec, žrebec, pes, kocúr, hydina s možnosťou vytvorenia aj ďalšich profilov pre iné druhy zvierat áno
Možnosť vyšetrenia čerstvého, chladeného a mrazeného semena áno
Prístroj musí byť schopný spolupracovať s PC, laptopom alebo tabletom vybaveným operačným systémom MS Windows 10 pre potrebu vizualizácie priebehu analýzy a zprostredkovanie živého sledovania na obrazevke vyššie spomenutej techniky. Pripojenie cez USB A alebo C 3.0 áno
Napájanie prístroja 5 V/ 2 A – zabezpečené napájaním z pripojenej počítačovej techniky
Veľkosť : výška do 14 cm, šírka do 9 cm, hĺbka max 7 cm
Možnosť generovať PDF správy s výsledkami vyšetrení áno
Možnosť ukladania záznamov áno
Bez nutnosti školenia ohľadom manipulácie s prístrojom áno
Pre potrebu bezpečného uskladnenia a transportu musí byť prístroj dodaný s praktickým, robustným, prenosným kufríkom s priestorom na ďalšie vybavenie nevyhnutné pre správne fungovanie prístroja Súčasťou balenia musí byť:
USB disk so softwérom na vyšetrenie a vyhodnotenie výsledkov analýzy ;; Kábel na prepojenie prístroja s počítačovou technikou - USB 3.0 kábel, 1.2 m, čierny, A do Micro-B Súčasťou balenia musí byť:
- jednorazové štvorkomôrkové počítacie sklíčka s objemom 20  µm (50 ks) ;;   - testovacie zatváracie skúmavky s objemom 2 ml (250 ks) ;;   - jednorazové kapilárne trubičky na plnenie počítacích komôriek (100 ks) ;;   - mikrovláknové tyčinky s dĺžkou 12,4 cm na čistenie senzora kamery (100 ks)  ;; Súčasťou balenia musí byť:
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, má zodpovedať obrazovej prílohe.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny  - cena bez DPH a cena s DPH a zároveň aj doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
6. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia.
7. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
8. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
9. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
10. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
11. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
12. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
13. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
14. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
15. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daň. dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH
15. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
16. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom
17. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
18. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
19. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
20. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
21. . Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

04.11.2024 08:00 — 29.11.2024 14:00

1,00 ks

3 699,00

3 082,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2024 08:37

31.10.2024 08:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2024 08:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 229
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS