• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20249515

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20249515

OF-295164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9978607

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz bezpečnostný poradca ADR

kurz, ADR, bezpečnostný poradca ADR

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanie kurzu: maximálne trvanie kurzu s absolvovaním záverečnej skúšky do 10.12.2024 s výnimkou dátumov     10. - 22.11.2024 (účasť na medzinárodnom cvičení)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Trvanie kurzu: maximálne trvanie kurzu s absolvovaním záverečnej skúšky do 10.12.2024 s výnimkou dátumov 10.-22.11.2024 (účasť na medzinárodnom cvičení).
Miesto konania kurzu územie SR.
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – vodič ADR.
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 31.10.2024.
Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.11.2024 10:00 — 10.12.2024 10:00

1,00 ks

527,78

527,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2024 08:09

31.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2024 09:00 - Vstupná ponuka 527,78 € Cena bez DPH
28.10.2024 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 527,78 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS