44518684
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Elektronické stravovacie karty
zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, elektronické stravné lístky, dodanie elektronických stravných lístkov, stravovacie karty
Služba, Tovar
1. Elektronické stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného elektronického stravného lístka | EUR | 6,23 | ||
Predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov | ks | 14400 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov mesačne priemerne | ks | 1200 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 70 | 110 | |
Výška provízie za dodanie predmetu zákazky | % | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | názov zamestnávateľa držiteľa karty |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | číslo karty resp. čiarový kód |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | meno držiteľa karty |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | platnosť karty |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku) |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na web stránke dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na web stránke dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | priradenie hodnoty poukážok ku kartám cez profil/online systém na web stránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy |
Názov |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Doba platnosti zmluvy od 01.01.2025 do 31.12.2025. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Dodanie elektronických stravovacích kariet na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od vystavenia objednávky objednávateľom a doručenia dodávateľovi. Za doručenie sa považuje aj elektronické zaslanie objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
Výška provízie je maximálne 0,1 % a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Nominálnu hodnotu jedného elektronického stravného lístka určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané elektronické stravné lístky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných elektronických stravných lístkov a celkovej ceny za elektronický stravný lístok vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na web stránke dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude objednávateľ oprávnený zadávať: |
a) Čiastkové objednávky pre vydanie nových kariet podľa potreby objednávateľa, ako aj komplexné spravovanie týchto kariet (blokovanie, zrušenie, personalizáciu, priradenie lístkov a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám), |
b) Čiastkové objednávky pre priradenie hodnôt lístkov podľa potreby objednávateľa. |
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho elektronickými stravovacími kartami s minimálne 30 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v meste Košice. Ich zoznam predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých elektronických stravovacích kariet je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých elektronických stravných lístkov je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty elektronického stravného lístka počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Podľa OPEP verzia 1.2 čl. IV bod 4.4 ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá zápis Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Podľa OPEP verzia 1.2 čl. XVIII bod 18.2 písm. w) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené elektronické stravovacie lístky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 0,1%. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti elektronickej stravovacej karty | minimálne 24 mesiacov od vydania |
Interval objednávania stravných poukážok | 1 x mesačne formou objednávky objednávateľa |
Splatnosť faktúr | 60 dní |
Južné nábrežie 13, Košice - mestská časť Vyšné Opátske, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.01.2025 07:00 — 31.12.2025 15:30
110,00 ks
89 802,00
89 802,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2024 08:14
07.11.2024 10:00
07.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2024 08:27 - Vstupná ponuka | 89 802,00 | € | Cena bez DPH |
07.11.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: