• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 10:50

Detail zákazky Z20249511

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 10:50

Základné údaje

Z20249511

OF-295266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10027411

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne a technické plyny

Kyslík, Oxid dusný, CO2 medicinálna, Medicinálny plyn stlačený 50%/50% (medicinálny rajský plyn/medicinálny kyslík),

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne plyny
Funkcia
Zabezpečenie liečebného procesu pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny v hliníkovej fľaši s integrovaným ventilom 2l/200b ks 600
Oxid dusný medicinálny - tlaková fľaša 10l/7,5 kg ks 10
Oxid uhličitý 4.8 - tlaková fľaša 10l/7,5 kg ks 25
Kyslík plynný medicinálny (50/200) ks 4
Kyslík plynný medicinálny (10/200) ks 100
50% oxidu dusného a 50% kyslíka (Entonox) 10l/170atm/2,8m3 ks 20
Nájom za tlakovú fľašu za 1 deň deň 150000
Nájom za hliníkovú fľašu s integrovaným ventilom 2l/200b za 1 deň deň 60000
Poplatky spojené s dodávkami ks 1935
Doprava tlakových fliaš a zvozov tlakových fliaš - cena za dodávku ks 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, HNsP Trstená, Mieru 549/16, 028 01 Trstená.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Predmetom zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať objednávateľovi medicinálne, technické a špeciálne plyny v oceľových/tlakových fľašiach a iných nádobách a súčasne umožniť Objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a iné nádoby počas platnosti zmluvy.
Objednávateľ bude konkrétne množstvá jednotlivých plynov upresňovať počas doby trvania zmluvy na základe svojich potrieb a požiadaviek prostredníctvom vystavených objednávok, ktoré obdrží Dodávateľ písomne, emailom alebo telefonicky.
Zmluva sa uzatvára na 36 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo spresňovať skutočné odobraté množstvo podľa konkrétneho počtu pacientov, prípadne zmeniť iný vhodný plyn alebo komponent vo väzbe na príslušné diagnózy, resp. vzhľadom na vývoj v zdravotníctve za predpokladu dodržania maximálneho fin. objemu zmluvy.
Termín dodania tovaru je maximálne do 5 pracovných dní od zaslania objednávky od Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
Množstvá prenajatých fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť.
Dodávateľ sa zaväzuje že všetky fľaše jednotlivých plynov budú riadne označené aby nedošlo k zámene a spochybneniu dodaného tovaru. Ak fľaše nebudú riadne označené vyhradzuje si Objednávateľ právo riadne neoznačené fľaše neodobrať.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený bezodkladne požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry Dodávateľ má právo požadovať od Objednávateľa úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach.
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany Dodávateľa a jeden mesiac zo strany Objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZ SR Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku - humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii pre plyn - Medicinálny plyn stlačený 50%/50%, (medicinálny rajský plyn/medicinálny kyslík), ATC kód N01AX63, 10l/170atm/2,8m3 Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii pre plyn Oxid dusný Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť platný Certifikát riadenia kvality podľa normy ISO 9001 pre oblasti súvisiace s predmetom zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských TN alebo z noriem členských štátov EÚ Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť Doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 alebo registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

02.12.2024 00:00 — 01.12.2027 00:00

1,00 ks

139 312,70

139 312,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ umožňuje podať vlastný návrh plnenia, ktorý bude spĺňať technické a osobitné požiadavky len rovnakých a prípadne lepších parametrov ako sú vyššie uvedené v tomto opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2024 08:12

13.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2024 09:08 - Vstupná ponuka 139 312,00 € Cena bez DPH
04.11.2024 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 139 312,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS