• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 11:35

Detail zákazky Z20249497

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2024 11:35

Základné údaje

Z20249497

OF-295347

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10003819

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál

Obalový materiál-alobal, servítky

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Alobal
Funkcia
Pevný alobal vhodný na balenie potravín a využitie pri príprave pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
alobal silný ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka 30 cm
návin kotúča: 150 m
 2. Servítky
Funkcia
Na výdaj stravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biele servítky 1-vrstvé 33x33cm 500 kusov v balení balenie 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 33x33
balenie 100 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 6:00 do 13:00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo lepšími parametrami a s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká súp. č. 1043, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

09.11.2024 12:00 — 29.11.2024 12:00

1,00 jeden celok

1 400,00

1 071,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2024 13:25

07.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 58
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2024 09:35 - Vstupná ponuka 1 399,19 € Cena s DPH
07.11.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 390,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS