00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Nerezové vozíky
vozík, nerez, kuchynské vybavenie
Tovar, Služba
1. Nerezový policový vozík - 4 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
3 police. |
2 rukoväte z nerezových rúrok. |
Jednoduchú manipuláciu zaisťujú 4 otočné kolesá - min. 2 kolesá sú vybavené brzdou. |
Kolesá chránené proti nárazu plastovými krytmi |
Kolesá nezanechávajú stopy na podlahe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmery políc š x d (+/-10%) | mm | 860 x 540 | ||
Nosnosť celková | kg | 100 | ||
Vzdialenosť medzi policami (+/-10%) | mm | 295 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba kontštrukcie | nerezová alebo podľa výberu Zadávateľa |
Typ koliesok | sivý gumový behúň alebo podľa výberu Zadávateľa |
MŠ Lachova 31 | 1 ks |
MŠ Bradáčova 4 | 1 ks |
MŠ Rovniankova 8 | 2 ks |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, t.j. Bratislava- Petržalka. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku. |
5. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
6. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie. |
7. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií. |
10.Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
11.Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. |
12.Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
13.Nedodržanie požiadavky č. 1,2, 3, a 4 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
05.11.2024 08:00 — 29.11.2024 14:00
1,00 celok
753,60
628,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2024 10:07
31.10.2024 10:00
31.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2024 14:44 - Vstupná ponuka | 753,60 | € | Cena s DPH |
29.10.2024 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 750,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: