• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 10:20

Detail zákazky Z20249480

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 10:20

Základné údaje

Z20249480

OF-295067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057283

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

50766350

MOTOSPOL SK s.r.o.

Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pojazdové kolesá a príslušenstvo na snehové radlice

kolesá a pneumatiky pre vysokú záťaž, snehová radlica, pojazdové kolesá

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pojazdové kolesá na snehové radlice
Funkcia
Nové, nepoužívané pojazdové kolesá na snehové radlice určené na čistenie pozemných komunikácii v zimnom období, odolné na prácu v ťažkých snehových podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Pojazdové koleso,  komplet 4,00x4,00 na snehovú radlicu, duša - vyhnutý ventil ks 1 10
Priemer osky mm 20
Plátvna/pevnosť pr 6
Nosnosť kg 420
2.Pojazdové koleso,  komplet 4,00x8,00 na snehovú radlicu, duša - vyhnutý ventil ks 1 4
Priemer osky mm 25
Plátvna/pevnosť pr 6
Nosnosť kg 420
3.Pojazdové koleso,  komplet 6,00x9,00 na snehovú radlicu, duša - vyhnutý ventil ks 1 2
Plátvna/pevnosť pr 10
Nosnosť kg 450
4.Pojazdové koleso,  komplet 4,00x8,00 na snehovú radlicu, plná guma ks 1 2
Priemer osky mm 25
5.Pojazdové koleso,  komplet 4,00x8,00 na snehovú radlicu, plná guma ks 1 5
Priemer osky mm 30
6.Pojazdové koleso,  komplet 15x4 1/2 - 8 (125/78-8)  na snehovú radlicu, plná guma ks 1 2
Priemer osky mm 30
7.Pojazdové koleso,  komplet 6,00x9,00 na snehovú radlicu,plná guma ks 1 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pojazdové kolesá na snehovú radlicu s dušou (dušové) Položky 1., 2., 3.,
Pojazdové kolesá na snehovú radlicu plná guma (bezdušové) Položky 4., 5., 6., 7.,
 2. Príslušenstvo na pojazdové kolesá
Funkcia
Nové, nepoužívané náhradné diely pojazdových kolies na snehové radlice určené na čistenie pozemných komunikácii v zimnom období, odolné na prácu v ťažkých snehových podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oska na pojazdové kolesá, priemer 20 ks 1 8
Oska na pojazdové kolesá, priemer 25 ks 1 6
Oska na pojazdové kolesá, priemer 30 ks 1 10
Oska na pojazdové kolesá, priemer 35 ks 1 6
Pneumatika s dušou rozmer 4,00x4,00 ks 1 8
Pneumatika s dušou rozmer 4,00x8,00 ks 1 4
Pneumatika s dušou rozmer 6,00x9,00 ks 1 2
Pneumatika plná guma (bezdušová) rozmer 4,00x8,00 ks 1 10
Pneumatika plná guma (bezdušová) rozmer 6,00x9,00 ks 1 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Martin
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Predávajúci poskytne rozpis - jednotkové ceny bez DPH, s DPH na uvedené druhy tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ zašle do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru aj s fotkou.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ bude e-mailom informovať o dodaní tovaru priamo kontaktnú osobu objednávateľa o presnom dni a čase dodávky a to minimálne 1 deň vopred. Dodávka bude prevzatá povereným zástupcom objednávateľa na základe dodacieho listu, dovoz je možný v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod., pokiaľ sa termín nedohodne inak.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Tovar bude odoberaný podľa potreby objednávateľa, na základe objednávok.  Termín dodania: do 48 hodín od prijatia e-mailovej objednávky.
Dodávateľ ručí za predmet dodávky t. z., že tovar má v dobe preberania požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia odberateľom aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Odberateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný odberateľovi oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v 5-dňovej lehote.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre stredisko objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

14 769,00

14 769,00

Požadujeme predložiť obchodný názov, technickú špecifikáciu a fotografiu (pojazdového kolesá resp. pneumatík) ku každej položke v zmysle SP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2024 09:44

20.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 58
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2024 12:12 - Vstupná ponuka 14 769,00 € Cena bez DPH
18.11.2024 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 14 762,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS