• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2024 09:50

Detail zákazky Z20249461

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2024 09:50

Základné údaje

Z20249461

OF-295027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9991688

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

46457763

SoftwareONE Slovakia s.r.o.

Dunajská 7114/15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka softvérových subskripcií Microsoft v licenčnom programe vhodnom pre vzdelávacie inštitúcie a súvisiace služby s prihláškou Enrollment for Education Solutions na 36 mesiacov

softvérové subskripcie Microsoft, Microsoft a súvisiace služby

  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka softvérových subskripcií Microsoft v licenčnom programe vhodnom pre vzdelávacie inštitúcie a súvisiace služby s prihláškou Enrollment for Education Solutions
Funkcia
Dodávka softvérových subskripcií Microsoft v licenčnom programe vhodnom pre vzdelávacie inštitúcie a súvisiace služby s prihláškou Enrollment for Education Solutions.
Neoddeliteľnou súčasťou zmluvy je Zmluva do licenčného programu s prihláškou Enrollment for Education Solutions.
Dodávku softvéru a služieb Microsoft formou predplatného pre zamestnancov a študentov Objednávateľa.
Požadovaná platforma produktov musí pokryť všetkých zamestnancov a študentov Objednávateľa balíkom Microsoft 365.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
O365 A3 Edu Open Faculty ALng Sub OLV E 1M Each Acad Enterprise ks 300
EMS E3 Open ALng Sub OLV E 1M Acad AP Faculty ks 300
Win Device Edu ALng Upgrade SA OLV E 1Y Acad Ent ks 300
Win Server CAL ALng LSA OLV E 1Y Acad Ent UCAL ks 50
Win Server DC Core ALng LSA OLV 2L E 1Y Acad AP ks 50
O365 A3 Edu Open Student Use Benefit ALng Sub OLV NL 1M Acad ks 500
EMS A3 Edu Open Student Use Benefit ALng Sub OLV NL 1M Acad Per User ks 500
Win Remote Desktop Services CAL ALng LSA OLV E 1Y Acad AP UCAL ks 1
Služby licenčnej podpory a konzultácií k O365 a EMS človekodeň xxx
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Neoddeliteľnou súčasťou zmluvy je Zmluva do licenčného programu Microsoft for Academic - Enrollment for Education Solutions s prihláškou Enrollment for Education Solution.
Služby distribúcie softvérových subskripcií a správy online tenantov Microsoft 365:
Objednávateľ požaduje zabezpečenie distribúcie uvedených subskripcií pre jednotlivých učiteľov a študentov.
Správa online tenantov Microsoft 365 – aktivácia, optimalizácia, správa online služieb.
Služby budú poskytované na vyžiadanie na základe objednávky a potrieb Objednávateľa.
Technická a odborná spôsobilosť Dodávateľa:
- predajca kategórie Large Account Reseller (LAR) s kompetenciou Microsoft Gold Certified Partner Volume Licensing pre územie Slovenskej republiky najmenej 5 rokov,
- špecialista licenčného poradenstva a správa nakúpeného a používaného softvéru, aby zodpovedal potrebám škôl,
- špecialista na predaj alebo prenájom softvérových licenčných riešení Microsoft pre vzdelávacie organizácie (nad 500 licencovaných zariadení), najmenej 5 rokov.
Potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je oprávnený:
Dodávať softvér výrobcu v licenčnom programe Microsoft for Academic a Microsoft Cloud Agreement.
Poskytovať licenčné poradenstvo nakúpeného a používaného softvéru, aby zodpovedal potrebám škôl, minimálne dvaja špecialisti s certifikáciou: Designing and providing Microsoft Licensing Solutions to
Large Organizations, alebo ekvivalentný. V prípade predloženia iného, ako uvedeného certifikátu, poskytne Dodávateľ vysvetlenie preukazujúce ekvivalenciu predloženého certifikátu s požadovaným.
V prípade predloženia iného, ako uvedeného certifikátu, poskytne záujemca vysvetlenie preukazujúce ekvivalenciu predloženého certifikátu s požadovaným.
Štruktúra ceny:
Množstvá licencií sú len orientačné a nezaväzujú Objednávateľa objednať uvádzané množstvo príslušných licencií. Tieto si bude Objednávateľ objednávať podľa svojej aktuálnej potreby v danom roku.
Celková cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou licencií a poskytnutím služieb a primeraný zisk.
Jednotkové ceny sú počas trvania zmluvy nemenné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo platiť predmet plnenia - Licenčné predplatné, teda licencie „M365 EDU A3 ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr“ ako aj služby licenčnej podpory a konzultácií k O365 a EMS na obdobie 36 mesiacov“ po častiach, vždy na obdobie jedného kalendárneho roka.
Platobné podmienky:
Objednávateľ sa zaväzuje za dodané plnenie zaplatiť Dodávateľovi cenu na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po dodaní licencií alebo poskytnutí služby.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na zrealizovanie predmetu plnenia zmluvy.
Každá faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál objednávky a preberacieho protokolu.
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok elektronickej platformy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Ak predložená faktúra nebude spĺňať náležitosti podľa ods. 1 alebo 2 tohto článku alebo nebude vystavená v súlade s platnou objednávkou, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu.
V takom prípade lehota splatnosti faktúry neplynie. Opravená faktúra vystavená v súlade s touto zmluvou je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Podmienky dodania a prevzatia predmetu plnenia:
Predmet plnenia bude Dodávateľ poskytovať na základe vystavených písomných objednávok Objednávateľa. V objednávke bude presne určený počet a druh licencií, miesto dodania a ostatné dodacie podmienky v súlade so zmluvou.
Písomné objednávky Objednávateľa bude podpisovať štatutárny orgán, alebo ním poverené osoby. Dodávateľ písomne potvrdí akceptáciu objednávky.
Písomné objednávky na dodanie licencií a služby distribúcie licencií budú vystavované jedenkrát ročne.
Za Dodávateľa je za riadne odovzdanie licencií zodpovedná osoba oprávnená konať vo veciach technických, pokiaľ nie je v objednávke uvedené inak.
Licencie za Objednávateľa preberá osoba oprávnená konať vo veciach technických, pokiaľ nie je v objednávke uvedené inak.
Lehota dodania licencií je 14 kalendárnych dní po doručení písomnej objednávky na adresu Dodávateľa uvedenú v zmluve, pokiaľ v objednávke nie je uvedené inak.
Licencie sa považujú za dodané ich prevzatím a podpísaním Preberacieho protokolu s dátumom, pečiatkou a podpisom zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osôb oprávnených rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 36 mesiacov, t.j. na 3 roky odo dňa jej účinnosti alebo do vyčerpania maximálneho finančného objemu.
Pri plnení zákazky je Dodávateľ povinný postupovať v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkone činnosti, minimálna poistná suma 50 000,00 Eur.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy Dodávateľ predkladá na účely kontroly, či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zmluvy
Zároveň sa zmluvné strany zaväzujú, že sa zdržia akéhokoľvek konania, ktoré by mohlo byť zo strany tretích osôb považované za nemorálne, v rozpore s dobrými mravmi a v rozpore s obchodnou etikou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky informácie a doklady, s ktorými bude oboznámený v priebehu účinnosti tejto Zmluvy, nebudú použité na akýkoľvek iný než zmluvný účel.
Dodávateľ má skúsenosti s realizáciou služieb obdobného rozsahu. Preukázaním sú aspoň 3 referencie na aspoň 3 podobné projekty, ktoré Dodávateľ úspešne realizoval.
Referencie predloží Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy. Nedodanie požadovaných referencií sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, kedy Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe.
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ sa týmito požiadavkami usiluje preukázať kompetenciu a oprávnenie Dodávateľa dodať požadované licencie v príslušnom programe Microsoft.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

08.11.2024 07:00 — 15.12.2024 15:00

1,00 zákazka

120 600,00

100 500,00

Je potrebné uviesť bližšie údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2024 08:39

05.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 444
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2024 08:45 - Vstupná ponuka 120 600,00 € Cena s DPH
05.11.2024 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 120 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS