00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
35771917
Unicorn Business Systems SK s. r. o.
Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Oracle Database Standard Edition
podpora, licencia
Služba
|
1. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Oracle Database Standard Edition
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Požadované vlastnosti: | Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Oracle Database Standard Edition Processor Perpetual. |
| 2. Úroveň služby: | Standard Premier Support (Software Update Licence and Support) |
| 3. Množstvo: | 4 fyzické CPU |
| 4. Číslo služieb podpory (Support Service Number): | 3910820 |
| 5. CSI (Customer Support Identifier): | 16602844 |
| 6. Začiatok obdobia: | 28.12.2024 |
| 7. Začiatok obdobia: | 27.12.2025 |
| Názov |
| 1. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine alebo angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Verejnému obstarávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. |
| Požaduje sa prístup k aktualizáciám a novým verziám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. |
| Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál Výrobcu (alebo je poskytovaná ako doplnková služba Dodávateľom) po registrácii Verejného obstarávateľa. |
| Požadujú sa Výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory výrobcu (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine). |
| Požaduje sa poskytnutie 8 hodín technických konzultácií realizovaných on-site u Verejného obstarávateľa v cene zákazky v súvislosti s ďalším rozvojom prevádzky riešenia alebo pri odstraňovaní závažných prevádzkových problémov. Čerpanie konzultačných hodín sa bude realizovať priebežne, podľa skutočných potrieb Verejného obstarávateľa na základe konsenzuálnej dohody s Dodávateľom. |
| Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že je oficiálnym partnerom Výrobcu vyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť Oracle), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). |
| Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Verejného obstarávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka Výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením Výrobcu v elektronickej podobe. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať Verejnému obstarávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou na tovary a služby v predmete zákazky od Výrobcu ponúkaného riešenia. |
| Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Verejného obstarávateľa vedeného Výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál Výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty Výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike. |
| 2. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora, technické konzultácie, iné vyvolané práce a podobne (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
| Objednávateľ prevádzkuje niektoré svoje esenciálne IKT systémy na aplikáciách, kde je výrobcom garantovaná funkcionalita viazaná na databázový systém Oracle Súčasné zálohovacie riešenie je nasadené vo veľkom rozsahu ako dlhodobo ekonomicky a procesne udržateľné. Zamestnanci Verejného obstarávateľa vrátane pracovníkov prvej línie postupujú pri riešení bezpečnostných incidentov podľa odladených procesných scenárov a bázy znalosti. Z uvedených dôvodov sa variantné riešenie nepripúšťa. |
| 3. Implementácia: Pri prípadnej reimplementácii riešenia alebo jej časti poskytne Verejný obstarávateľ Dodávateľovi iba nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, existujúcej technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa. Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Verejného obstarávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ. |
| 4. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
| 5. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
06.11.2024 08:00 — 02.12.2024 14:00
1,00 Kompletné množstvo
16 933,00
16 933,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2024 15:39
30.10.2024 10:30
30.10.2024 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.10.2024 12:43 - Vstupná ponuka | 16 932,00 | € | Cena bez DPH |
| 30.10.2024 07:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 931,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: