• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2024 15:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2024 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2024 11:35

Detail zákazky Z20249457

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2024 15:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2024 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2024 11:35

Základné údaje

Z20249457

OF-295287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9972650

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

35771917

Unicorn Business Systems SK s. r. o.

Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Oracle Database Standard Edition

podpora, licencia

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Oracle Database Standard Edition
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Požadované vlastnosti: Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Oracle Database Standard Edition Processor Perpetual.
2. Úroveň služby: Standard Premier Support (Software Update Licence and Support)
3. Množstvo: 4 fyzické CPU
4. Číslo služieb podpory (Support Service Number): 3910820
5. CSI (Customer Support Identifier): 16602844
6. Začiatok obdobia: 28.12.2024
7. Začiatok obdobia: 27.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine alebo angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Verejnému obstarávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.
Požaduje sa prístup k aktualizáciám a novým verziám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.
Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál Výrobcu (alebo je poskytovaná ako doplnková služba Dodávateľom) po registrácii Verejného obstarávateľa.
Požadujú sa Výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory výrobcu (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine).
Požaduje sa poskytnutie 8 hodín technických konzultácií realizovaných on-site u Verejného obstarávateľa v cene zákazky v súvislosti s ďalším rozvojom prevádzky riešenia alebo pri odstraňovaní závažných prevádzkových problémov. Čerpanie konzultačných hodín sa bude realizovať priebežne, podľa skutočných potrieb Verejného obstarávateľa na základe konsenzuálnej dohody s Dodávateľom.
Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že je oficiálnym partnerom Výrobcu vyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť Oracle), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor).
Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Verejného obstarávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka Výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením Výrobcu v elektronickej podobe.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať Verejnému obstarávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou na tovary a služby v predmete zákazky od Výrobcu ponúkaného riešenia.
Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Verejného obstarávateľa vedeného Výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál Výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty Výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike.
2. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora, technické konzultácie, iné vyvolané práce a podobne (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Objednávateľ prevádzkuje niektoré svoje esenciálne IKT systémy na aplikáciách, kde je výrobcom garantovaná funkcionalita viazaná na databázový systém Oracle Súčasné zálohovacie riešenie je nasadené vo veľkom rozsahu ako dlhodobo ekonomicky a procesne udržateľné. Zamestnanci Verejného obstarávateľa vrátane pracovníkov prvej línie postupujú pri riešení bezpečnostných incidentov podľa odladených procesných scenárov a bázy znalosti. Z uvedených dôvodov sa variantné riešenie nepripúšťa.
3. Implementácia: Pri prípadnej reimplementácii riešenia alebo jej časti poskytne Verejný obstarávateľ Dodávateľovi iba nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, existujúcej technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa. Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Verejného obstarávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ.
4. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
5. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.11.2024 08:00 — 02.12.2024 14:00

1,00 Kompletné množstvo

16 933,00

16 933,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.10.2024 15:39

30.10.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2024 12:43 - Vstupná ponuka 16 932,00 € Cena bez DPH
30.10.2024 07:30 - Najvýhodnejšia ponuka 16 931,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS