• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20249438

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2024 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20249438

OF-295112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9972697

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač, kábel

tlač, kopírovanie, dokument, farba, sken. kábel

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenie na tlač
Funkcia
Na tlač dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie Tlač, kopírovanie, skenovanie
Prvá strana Za 7 sekúnd
Rýchlosť čiernobielej tlače Až 29 str./min.
Prvá kópia S rýchlosťou až 8 sekúnd
Pracovné využitie (mesačne, A4) Až 20 000 strán
Technológia tlače Laserové
Kvalita výtlačku čiernej (najlepšia) Až 600 x 600 dpi
Jazyky tlače PCLmS; URF; PWG
Obrazovka 1.6" Icon LCD
Rýchlosť procesora 500 MHz
Automatický senzor papiera Áno
Konektivita, štandard 1x vysokorýchlostné USB 2.0; 1x Fast Ethernet 10/100Base-TX
Kompatibilné operačné systémy Windows 11; Windows 10; Windows 8; Windows 8.1; Windows 7;
Pamäť 64 MB
Vnútorná pamäť Nie
Maximálna výstupná kapacita (hárky) Až 100 hárkov
Duplexná tlač Automatická obojstranná tlač
Podporované veľkosti médií A4; A5; A6; B5 (JIS)
Vlastné rozmery médií 101,6 x 152,4 až 216 x 356 mm
Typy médií Papier (pre laserové tlačiarne, obyčajný, hrubý, pergamen), obálky, štítky, karty, pohľadnice
Hmotnosti médií, podporovaný automatický podávač dokumentov 60 – 90 g/m2
SKENER Plochý skener, automatický podávač dokumentov (ADF)
Typ skenera Plochý skener, automatický podávač dokumentov (ADF)
Formát skenu JPEG, TIF, PDF, BMP, PNG
Rozlíšenie skenera, voliteľné Až 600 dpi
Maximálna veľkosť skenovania (cez ADF) 216 x 356 mm
Rýchlosť skenovania Až 19 str./min (čiernobielo), až 10 str./min (farebne)
Odporúčaný mesačný objem skenovania 150 až 1500
Kapacita automatického podávača dokumentov Štandardný, 40 hárkov
Kopírovania Až 600 x 600 dpi
Rozlíšenie kópie Až 600 x 600 dpi
Nastavenie zmenšenia/zväčšenia kópie 25 až 400%
Kópie, maximálne Až 99 kópií
Napájanie 220 až 240 V~ (+/–10 %), 50/60 Hz, 2,8 A
Rozmery balenia (š x h x v) 497 x 379 x 409 mm
Obsah balenia Čierna tonerová kazeta HP LaserJet (700 strán); Referenčná príručka; Návod na inštaláciu; Záručný list a leták v niektorých krajinách; Napájací kábel
 2. Napájací kábel
Funkcia
Pre tlačiareň. Prepojenie periférnych zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka 1,5 m
USB-A vidlica – USB-B vidlica
štandard USB 2.0 (max. 480 Mb/s)
farba čierna
kategória Essential Line
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňa napr . Zariadenie na tlač_ HP LaserJet MFP M234sdn, Napájací kábel_Hama USB 2.0 kábel typ AB
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bud vyhovovať platným medinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, fakulta Strojnícka, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.11.2024 08:00 — 03.12.2024 14:00

3,00 ks

150,08

150,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2024 13:16

30.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2024 13:59 - Vstupná ponuka 150,08 € Cena bez DPH
30.10.2024 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 150,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS