• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2024 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2024 10:50

Detail zákazky Z20249403

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2024 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2024 10:50

Základné údaje

Z20249403

OF-295115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9963645

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup palivových kariet a s nimi súvisiace služby

palivové karty, pohonné látky, diaľničné známky, oleje a mazivá

  • 30163100-0 - Karty na čerpanie pohonnýchlátok
  • 09130000-9 - Ropa a ropné destiláty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. predmetom zákazky je výber dodávateľa palivových kariet na pohonné látky, nákup tovarov a súvisiacich služieb prostredníctvom palivových kariet pre služobné motorové vozidlá SPF
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
palivové karty ks 69
benzín l 24000
nafta l 20000
mazacie oleje, destilovaná voda, nemrznúca zmes, voda do ostrekovača, autokozmetika € 4000
Služby: umývanie vozidiel € 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bezolovnatý benzín bezolovnatý benzín s oktánovým číslom 95 a vyšším musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 228.
motorová nafta motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 590
mazacie oleje, destilovaná voda, nemrznúca zmes, voda do ostrekovača, autokozmetika Tovary: tankovacie karty, benzín,  motorová nafta, mazacie oleje, destilovaná voda, nemrznúca zmes, voda do ostrekovača, autokozmetika počas trvania rámcovej dohody pre všetky karty spolu
Služby: umývanie vozidiel Pod službami sa myslí umývanie vozidiel počas trvania rámcovej dohody pre všetky tankovacie karty spolu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy palivových kariet do sídla objednávateľa
Platnosť palivovej karty nesmie byť kratšia ako 12 mesiacov odo dňa dodania
Použitie palivovej karty musí byť viazané na znalosť osobného identifikačného kódu –PIN kódu
Možnosť stanovenia rôznych limitov čerpania PHM
V prípade potreby, vytvorenie alebo zrušenie blokačného systému, obmedzenie, zablokovanie palivovej karty najneskôr do 1 hodiny od nahlásenia, odblokovanie             palivovej karty,
Vydanie náhradnej palivovej karty, možnosť hlásenia palivovej karty na zaradenie na blokačnú listinu nepretržite počas 24 hodín
Vydanie palivových kariet na „garáže“ v počte max. 69,
Pokrytie územia SR čerpacími stanicami uchádzača v na celom území Slovenskej republiky
Dodávateľ uvedie v položke Hodnotiace kritériá - Atribút výšku zľavy v % z aktuálnej hodnoty pohonných hmôt počas trvania rámcovej dohody
Faktúra musí obsahovať cenu podľa dodaného tovaru a služieb za príslušný mesiac na jednotlivé palivové karty na čerpacej stanici v  členení na množstvo, pôvodnú cenu pri odbere, výšku zľavy v % v Eur a celkovú cenu po uplatnení zľavy, ktorú bude poskytovať objednávateľovi počas trvania zmluvy
Fakturácia je vykonávaná 2x mesačne.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia správne vystavenej faktúry
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Búdková 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

80 000,00

66 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2024 08:24

29.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2024 13:00 - Vstupná ponuka 79 999,99 € Cena s DPH
25.10.2024 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 79 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS