• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 15:30

Detail zákazky Z20249390

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 15:30

Základné údaje

Z20249390

OF-295155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9953131

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

poťah na bistro stôl, obrusy

  • 39513100-2 - Obrusy
  • 19200000-8 - Textílie a príbuzné položky
  • 39525000-8 - Rôzne hotové textilné výrobky
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poťah na Stand by koktailový stôl biely
Funkcia
Elastické obrusy dodajú koktejlovým bistro stolom super vzhľad a vydržia dlhé roky. Ich údržba je jednoduchá, nemusia sa žehliť a skvele držia na svojom mieste.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia Vyrobený z easy-jersey (90% polyesteru a 10% elastanu). Hodí sa na stoly do priemeru 85cm a maximálnej výšky 115cm.
Materiál materiál: 90% polyester + 10% obojsmerný elastan - s výbornou priľnavosťou
Farba Biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať.
• Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
• Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
• Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou preberajúceho v pracovných dňoch v čase 07:00 – 13.00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
• Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
• Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe oprávnene vystavenej faktúry dodávateľom po podpísaní dodacieho listu najneskôr do 30 dní od jej doručenia na adresu objednávateľa.
• Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán.
• Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
• Termín dodania zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi min. 2 pracovné dni vopred.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
• Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení zmluvy.
• Za ekvivalent je myslený výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárne SNP Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.10.2024 13:16 — 14.11.2024 13:17

1,00 podľa špecifikácie

360,00

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2024 13:19

28.10.2024 14:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2024 14:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2024 22:31 - Vstupná ponuka 359,99 € Cena s DPH
28.10.2024 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 357,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS