30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
poťah na bistro stôl, obrusy
Tovar, Služba
1. Poťah na Stand by koktailový stôl biely
|
|
---|---|
Funkcia |
Elastické obrusy dodajú koktejlovým bistro stolom super vzhľad a vydržia dlhé roky. Ich údržba je jednoduchá, nemusia sa žehliť a skvele držia na svojom mieste. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia | Vyrobený z easy-jersey (90% polyesteru a 10% elastanu). Hodí sa na stoly do priemeru 85cm a maximálnej výšky 115cm. |
Materiál | materiál: 90% polyester + 10% obojsmerný elastan - s výbornou priľnavosťou |
Farba | Biela |
Názov |
• Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia |
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať. |
• Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
• Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom |
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
• Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou preberajúceho v pracovných dňoch v čase 07:00 – 13.00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho. |
• Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. |
• Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe oprávnene vystavenej faktúry dodávateľom po podpísaní dodacieho listu najneskôr do 30 dní od jej doručenia na adresu objednávateľa. |
• Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. |
• Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
• Termín dodania zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi min. 2 pracovné dni vopred. |
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
• Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení zmluvy. |
• Za ekvivalent je myslený výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári. |
Kasárne SNP Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
31.10.2024 13:16 — 14.11.2024 13:17
1,00 podľa špecifikácie
360,00
300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2024 13:19
28.10.2024 14:10
28.10.2024 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2024 22:31 - Vstupná ponuka | 359,99 | € | Cena s DPH |
28.10.2024 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 357,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: