• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 10:39
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 11:30

Detail zákazky Z20249372

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 10:39
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 11:30

Základné údaje

Z20249372

OF-295196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9953107

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ACTA MUSAEI SCEPUSIENSIS 2020–2023

tlač knihy na základe poskytnutého grafického návrhu

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač katalógu
Funkcia
ACTA MUSAEI SCEPUSIENSIS 2020–2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ACTA MUSAEI SCEPUSIENSIS 2020–2023 ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vnútro : rozmer 235 x 274, papier: ONM 130 g/m, tlač 4+4, cmyk, Počet strán : 160 Predsádka: rozmer: 470 x 274, bez potlače Prebal: rozmer: 660 x 280, tlač 4+0, cmyk, papier ONM 150 g/m, Dosky 3mm lepenka, plátno šedé Väzba: V8, plátno šedé, razba na prednej strane
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ predloží Dodávateľovi podklady na realizáciu tlače vo formáte PDF, alebo textové podklady v textovom editore (napr. vo formáte Word, obrázky vo formáte výtlačkov, fotografií, alebo v digitálnej forme vo formáte TIF, JPG, RAW alebo porovnateľných formátoch vhodných pre zalomenie a sadzbu). Dodávateľ dodá objednávateľovi skúšobné výtlačky na jeho finálne odsúhlasenie. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním.
Objednávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky,(tlač, náklady na tlač a odsúhlasenie skúšobného výtlačku, balenie dopravu) a sú v nej zahrnuté náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služieb, vrátane prevádzkových a mzdových nákladov, odvodových nákladov na technické prostriedky, nákladov na dopravu ma miesto dodania, vrátane ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s poskytnutím služieb.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi do jedného pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy zodpovednú osobu za dodanie grafických návrhov v dohodnutom formáte, ktorá bude zároveň poverenou zodpovednou osobou za odsúhlasenie skúšobných výtlačkov a následné prevzatie dodaných katalógov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Dodanie sa bude realizovať naraz úplnou kompletnou dodávkou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského nábrežie č.2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.10.2024 10:42 — 11.11.2024 10:42

1,00 skupina produktov

4 551,90

4 551,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2024 10:45

28.10.2024 10:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2024 10:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2024 16:34 - Vstupná ponuka 4 551,90 € Cena s DPH
25.10.2024 16:34 - Najvýhodnejšia ponuka 4 551,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS