30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53649893
VESTON s.r.o.
1. mája 386/11, Leopoldov, 92041, SVK
Lieky - Antiparazitiká, antimalariká
liek, liečivo, liečivé prípravky, antimalariká, farmaceutické výrobky
Tovar, Služba
1. Lieky - Antiparazitiká, antimalariká
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa dodať lieky v uvedených typoch balení v zadaných množstvách balení alebo kusov. Ak počas plnenia zmluvy dôjde k výpadku na trhu je možné dodať náhradu (ekvivalent) lieku s rovnakou účinnou látkou a typom (resp. veľkosťou) balenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Malarone 250 mg/100 mg - tbl flm 1x12 ks - ŠÚKL kód 97767, ATC P01BB51 | bal | 40 | ||
Plaquenil 200 mg - tbl flm 1x60 ks - ŠÚKL kód 14682, ATC P01BA02 | bal | 37 |
Názov |
2.3.1. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru. |
2.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
2.3.3. Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 30% výrobcom stanovenej doby expirácie. |
2.3.4. Návod na použitie v slovenskom jazyku. |
2.3.5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (množstvo, cena s DPH, cena bez DPH) do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
2.3.6. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
2.3.7. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky, tzn. splnenie požadovaných kvalitatívnych parametrov a úžitkových vlastností predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. |
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.10. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2.3.11. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.12. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 13,00 hod. |
2.3.13. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
2.3.15. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2.3.16. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 2.3.15. |
2.3.17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : Nedodanie tovaru v množstve a/alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy v zmysle bodu 2.2. a bodu 2.3.3. |
2.3.18. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať. |
Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
04.11.2024 08:00 — 29.11.2024 13:00
1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy
1 000,00
909,09
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky, tzn. splnenie požadovaných kvalitatívnych parametrov a úžitkových vlastností predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2024 10:31
28.10.2024 10:30
28.10.2024 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2024 15:17 - Vstupná ponuka | 999,90 | € | Cena s DPH |
25.10.2024 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 999,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: