• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 11:20

Detail zákazky Z20249369

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2024 11:20

Základné údaje

Z20249369

OF-295129

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9953102

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53649893

VESTON s.r.o.

1. mája 386/11, Leopoldov, 92041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky - Antiparazitiká, antimalariká

liek, liečivo, liečivé prípravky, antimalariká, farmaceutické výrobky

  • 33691100-1 - Antiprotozoálne prípravky
  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky  - Antiparazitiká, antimalariká
Funkcia
Požaduje sa dodať lieky v uvedených typoch balení v zadaných množstvách balení alebo kusov. Ak počas plnenia zmluvy dôjde k výpadku na trhu je možné dodať náhradu (ekvivalent) lieku s rovnakou účinnou látkou a typom (resp. veľkosťou) balenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Malarone 250 mg/100 mg  - tbl flm 1x12 ks - ŠÚKL kód 97767, ATC P01BB51 bal 40
Plaquenil 200 mg - tbl flm 1x60 ks - ŠÚKL kód 14682, ATC P01BA02 bal 37
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
2.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2.3.3. Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 30% výrobcom stanovenej doby expirácie.
2.3.4. Návod na použitie v slovenskom jazyku.
2.3.5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (množstvo, cena s DPH, cena bez DPH) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
2.3.6. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
2.3.7. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky, tzn. splnenie požadovaných kvalitatívnych parametrov a úžitkových vlastností predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.10. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.11. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.12. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 13,00 hod.
2.3.13. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.15. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.3.16. Splatnosť faktúry je  30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 2.3.15.
2.3.17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : Nedodanie tovaru v množstve a/alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy v zmysle bodu 2.2. a bodu 2.3.3.
2.3.18. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

04.11.2024 08:00 — 29.11.2024 13:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

1 000,00

909,09

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky, tzn. splnenie požadovaných kvalitatívnych parametrov a úžitkových vlastností predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2024 10:31

28.10.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2024 15:17 - Vstupná ponuka 999,90 € Cena s DPH
25.10.2024 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 999,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS