• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2024 09:20

Detail zákazky Z20249349

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2024 09:20

Základné údaje

Z20249349

OF-295160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9963582

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
euroobal lesklý A4, 50 mikr., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (100 ks v balení) bal 6
euroobal matný A4, 50 mikr., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (100 ks v balení) bal 6
kocka lepená biela -poznámkový blok, rozmery 8,5 x 8,5 x 4 cm ks 54
samolepiace záložky 20 x 50 mm, 4 neónové farby, 4x50 lístkov ks 54
zvýrazňovač CENTROPEN 8722, sada 4 ks mix farieb, šírka 1-4 mm alebo ekvivalent sada 54
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, červená alebo ekvivalent ks 54
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, zelená alebo ekvivalent ks 54
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, čierna alebo ekvivalent ks 54
permanentný popisovač Centropen 2846 čierny alebo ekvivalent ks 20
permanentný popisovač Centropen 8566 čierny alebo ekvivalent ks 20
ceruzka STABILO Swano s gumou, tvrdosť 4906 HB, balík má 12 kusov alebo ekvivalent bal. 5
pero guľôčkové SOLIDLY mix tmavý, náplň modrej farby, 0,5 mm alebo ekvivalent ks 60
náhradná náplň do guľôčkového pera 0,5 mm SOLIDLY, modrá alebo ekvivalent ks 60
korekčný roller DONAU jednorázový s bočnou korekciou 5mm x 8m alebo ekvivalent ks 50
strúhadlo kovové ks 50
stolový kalendár Pracovný veľký na rok 2025, týždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením, 300 x 120 mm ks 52
prešpánový obal s chlopňami a gumičkou A4, rôzne farby ks 50
lepiace pásky 4,8 cm ks 12
guma MILAN plastická 6030 alebo ekvivalent ks 50
tlačivo Priepustky - fomát A7 (100 listov) ks 15
blok College Notes A5 50 listový linajkový so špirálou po dlhej strane alebo ekvivalent ks 50
špagát polypropylénový 200g ks 10
pripináčiky plastové do korkových tabúľ,  balenie má 100 ks bal. 6
laminovacie fólie 125 MIC, 60mm x 95mm, balenie 100 ks bal. 2
čiatiaca handrička, mikrovlákno na obrazovky PC,modrá, 15x17 cm ks 50
nožnice kancelárske, velké, 21 cm ks 6
nožnice kancelárske,malé 15 - 16 cm ks 6
čistiaci sprej na obrazovky PC a povrchy, 250 ml ks 28
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia , ktoré je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje  oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje  dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.11.2024 08:00 — 08.11.2024 13:00

28,00 položka

1 152,55

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2024 08:29

29.10.2024 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2024 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2024 13:17 - Vstupná ponuka 1 152,00 € Cena s DPH
23.10.2024 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 152,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS