31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 6,23 | ||
Množstvo stravných lístkov | ks | 35280 | ||
Provízia (z hodnoty stravných poukážok) | % | 0,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti |
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu afalšovaniu ochrannými prvkami: | Opatrená číselným alebo čiarovým kódom a minimálne šiestimi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok | Balenie podľa požiadavky objednávateľa v štočkoch alebo hárkoch (konkrétny spôsob balenia a počtu stravných poukážok určí Objednávateľ v písomnej objednávke |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok dodávateľa (ďalej ako "predávajúci" alebo "dodávateľ") dodávať a predávať objednávateľovi (ďalej ako "kupujúci" alebo "objednávateľ") tovar za podmienok stanovených zmluvou v rozsahu písomných objednávok kupujúceho a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť kupujúcemu dohodnutú kúpnu cenu. |
Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú stravné lístky (poukážky) v určenej nominálnej hodnote s určením pre zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas doby platnosti zmluvy v súlade so zákonom č. 311/ 2001 Z. z. a podľa svojich rozpočtových a finančných možností. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami s max. počtom stravovacích zariadení, zariadení rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky, minimálne v meste Bratislava (Dodávateľ po vygenerovaní zmluvy bude povinný predložiť objednávateľovi zoznam takýchto miest v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky). |
Súčasťou dodávky je právo na nahradenie vrátených (nepoužitých) stravných poukážok objednávateľom dodávateľovi pred ukončením doby ich platnosti a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, odpovedajúcej cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok v odpovedajúcej cene s novou dobou platnosti. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi v objednávke objednané množstvo stravných poukážok do uvedeného miesta plnenia, riadne a včas. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ v lehote najneskoršie do troch pracovných dní od prevzatia písomenj objednávky. |
Kupujúci nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácii (stravné poukážky spolu za 12 mesiacov). Kupujúci si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvá tovaru môžu byť v závislosti od potreby nižšie ako je uvádzaný predpoklad. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. |
Na dodanie tovaru predávajúcim vystavuje kupujúci písomné objednávky podľa potreby. V objednávke uvedie nominálnu hodnotu stravnej poukážky, množstvo, cenu, lehotu a miesto plnenia. Objednávka musí byť vyhotovená v písomnej forme a doručená dodávateľovi osobne, doporučenou poštou, faxom alebo elektronickou poštou, s potvrdením jej prevzatia dodávateľom. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, náklady na dopravu do miesta plnenia, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100. |
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 6,23 € × 35280 = 219794,4 €). |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy. Vo vystavenej objednávke bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú zahrnuté v poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami obejdnávateľa a dodávateľa, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania stravných poukážok a doručiť objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach, každú s povahou originálu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi dole uvedené doklady. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
1. Predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet. |
2. Zoznam stravovacích zariadení zmluvných partnerov v meste Bratislava. |
3. Písomné oznámenie s uvedením kontaktných údajov osoby alebo osôb určených pre prijímanie a vybavovanie objednávok kupujúceho a zodpovedných za dodanie tovaru a riešenie reklamácií. |
4. Objednávateľ vyžaduje aby dodávateľ mal zverejnené na svojej stránke vizuál nových poukážok pre príslušný rok s uvedením popisu ochranných prvkov. |
Predávajúci je povinný kupujúcemu oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa zmeny jeho spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky, bez zbytočného odkladu. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a predávajúci preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Písomný súhlas kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenie zmluvy predávajúcim, na základe predchádzajúceho upozornenia predávajúceho. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním tovaru, ktorý nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu tovaru, c) predávajúci stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne, prípadne raz za dva mesiace |
počet miest plnenia resp. počet miest, na ktoré objednávateľ požaduje dodanie stravných lístkov | jedno |
Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
35 280,00 ks
219 794,40
219 794,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2024 15:08
25.10.2024 15:15
25.10.2024 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2024 15:15 - Vstupná ponuka | 219 794,00 | € | Cena bez DPH |
22.10.2024 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 793,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: