• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2024 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2024 09:20

Detail zákazky Z20249336

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2024 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2024 09:20

Základné údaje

Z20249336

OF-295158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9972604

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

44197781

FEAST s.r.o.

Rastislavova 415, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselná soľ na posyp ciest s protispekacou prísadou - voľne ložená

Soľ na posyp ciest voľne ložená

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priemyselná soľ na posyp ciest s protispekacou prísadou - voľne ložená
Funkcia
Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou - voľne ložená - vhodná na zimnú údržbu cestných komunikácií, chodníkov a verejných priestranstiev v meste Nitra.
Priemyselná posypová soľ musí spĺňať kritériá Technického predpisu TP 039 POUŽÍVANIE POSYPOVÝCH MATERIÁLOV NA ZIMNÚ ÚDRŽBU POZEMNÝCH KOMUNIKÁCIÍ, vydané Ministerstvo dopravy, výstavby SR od 01.07.2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsah chloridu sodného /NaCl/ % 98
Sírany % 0,7
V H2O nerozpustné látky % 0,15
Br % 0,7
Fe mg.kg-1 15
As mg.kg-1 0,1
Cd mg.kg-1 0,1
Pb mg.kg-1 1
Zn mg.kg-1 0,5
Ni mg.kg-1 1
Cr mg.kg-1 0,3
Cu mg.kg-1 0,5
Hg mg.kg-1 0,01
Sypká hmotnosť kg/m3 1050 1250
Bod tuhnutia °C -11,8 -17,1
Obsah protispekacej prísady (ferrokyanid draselný) E 535 mg.kg-1 40 200
Teplotný rozmrazovací účinok °C -7
Množstvo/rozsah predmetu zákazky t 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto vyloženia plnenia (sklad objednávateľa).
Dodávka podľa potrieb odberateľa – na základe emailovej objednávky do 48 hodín od objednania.
Pri každej dodávke predmetu zmluvy dodávateľ zabezpečí jeho správne odovzdanie kupujúcemu a zároveň predloží vážny lístok, na ktorom bude uvedený dátum dodania, údaje o dodávateľovi, objednávateľovi, evidenčné číslo vozidla, meno vodiča, druh dodaného predmetu a váha.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade kalamitných situácií dodať objednávateľovi od odoslania objednávky s názvom "kalamita" do 24 hodín minimálne 50 ton predmetu zmluvy do skladu objednávateľa.
Kúpna cena je splatná na základe daňových dokladov (faktúr) dodávateľa, ktoré musia obsahovať náležitosti daňového dokladu, špecifikáciu. Súčasťou faktúr musia byť dodacie listy a preberacie protokoly podpísané zodpovednou osobou objednávateľa. Faktúra musí byť vystavená na konkrétnu objednávku a bude uhradená až po dodaní predmetu čiastkovej objednávky. Splatnosť faktúr je v zmysle OPET. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle daňového zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ ručí za predmet plnenia t.j. za to, že v čase prevzatia a počas plynutia záruky má dodaný predmet zmluvy požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom špecifikovaným touto zmluvou.
V prípade nesplnenia termínu dodania do 72 hodín od doručenia objednávky si objednávateľ môže nárokovať pokutu vo výške 0,05% ceny plnenia za každý deň omeškania.
V prípade, že objednávateľ zistí odchýlky v množstve/kvalite požadovanej priemyselnej soli na posyp ciest s protispekacou prísadou alebo od technicko – kvalitatívnych požiadaviek, ktoré sú uvedené v zmluve, tak dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu tej dodávky, u ktorej sa zistia závady. Prípadné opakované nekvalitné dodávky budú dôvodom pre odstúpenie od zmluvy.
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej čiastkovej objednávky - cca 25 ton.
Doklady, ktoré predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: Kartu bezpečnostných údajov vydanú uchádzačom v rozsahu: - identifikácia látky a výrobu, - informácia o zložení, - údaje o nebezpečnosti látky, - pokyny pre prvú pomoc, - pokyny pre manipuláciu a skladovanie, - ochrana osôb, - stabilita a reaktivity, - toxikologické informácie a informácie o zneškodnení, preprava podľa predpisov.
Potvrdenie od výrobcu, že výrobok - posypová soľ je ošetrená protispekacou prísadou. Požadovaný rozsah: uviesť množstvo a druh prísady.
Požaduje sa predložiť kalkuláciu ceny predmetu zákazky, v ktorej bude uvedená jednotková cena za predmet zákazky (jednu tonu), rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ceny musia byť uvedené ako konečné vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia (sklad objednávateľa: Nitra, Braneckého ulica, Slovensko), a všetkých ostatných nákladov. Kontaktná e-mailová adresa osoby pre doručenie kalkulácie ceny predmetu zákazky úspešným uchádzačom: ondras.juraj@msunitra.sk.
Požaduje sa uviesť kontakt na osobu zodpovednú za dodávky posypovej soli: meno, priezvisko, telefónne číslo, email adresa.
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: Certifikát na ponúkanú soľ vypracovaný autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posúdenie zhody výrobkov s niektorými špecifikáciami, alebo normami a chemický rozbor ponúkanej soli vydaný slovenskou skúšobňou alebo akreditovaným laboratóriom.
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť bezplatne vzorku ponúkaného predmetu dodávateľom o hmotnosti cca 0,5 kg na adresu objednávateľa.
Množstvo predmetu zákazky uvedené v tejto zmluve je uvedené iba orientačne, nakoľko potreba predmetu zákazky závisí od poveternostných podmienok v zimnom období a nevyčerpanie celého objemu predmetu zákazky v období trvania tejto zmluvy sa nebude považovať za jej porušenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miesto plnenia: Mesto Nitra, Stredisko mestských služieb, Sklad objednávateľa: Braneckého ulica, Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.12.2024 07:00 — 30.11.2025 15:00

500,00 tona

84 600,00

70 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2024 14:32

30.10.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 41
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2024 09:10 - Vstupná ponuka 84 600,00 € Cena s DPH
28.10.2024 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 83 950,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS