308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
44197781
FEAST s.r.o.
Rastislavova 415, Nitra, 94901, SVK
Priemyselná soľ na posyp ciest s protispekacou prísadou - voľne ložená
Soľ na posyp ciest voľne ložená
Tovar, Služba
|
1. Priemyselná soľ na posyp ciest s protispekacou prísadou - voľne ložená
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou - voľne ložená - vhodná na zimnú údržbu cestných komunikácií, chodníkov a verejných priestranstiev v meste Nitra. |
| Priemyselná posypová soľ musí spĺňať kritériá Technického predpisu TP 039 POUŽÍVANIE POSYPOVÝCH MATERIÁLOV NA ZIMNÚ ÚDRŽBU POZEMNÝCH KOMUNIKÁCIÍ, vydané Ministerstvo dopravy, výstavby SR od 01.07.2022. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Obsah chloridu sodného /NaCl/ | % | 98 | ||
| Sírany | % | 0,7 | ||
| V H2O nerozpustné látky | % | 0,15 | ||
| Br | % | 0,7 | ||
| Fe | mg.kg-1 | 15 | ||
| As | mg.kg-1 | 0,1 | ||
| Cd | mg.kg-1 | 0,1 | ||
| Pb | mg.kg-1 | 1 | ||
| Zn | mg.kg-1 | 0,5 | ||
| Ni | mg.kg-1 | 1 | ||
| Cr | mg.kg-1 | 0,3 | ||
| Cu | mg.kg-1 | 0,5 | ||
| Hg | mg.kg-1 | 0,01 | ||
| Sypká hmotnosť | kg/m3 | 1050 | 1250 | |
| Bod tuhnutia | °C | -11,8 | -17,1 | |
| Obsah protispekacej prísady (ferrokyanid draselný) E 535 | mg.kg-1 | 40 | 200 | |
| Teplotný rozmrazovací účinok | °C | -7 | ||
| Množstvo/rozsah predmetu zákazky | t | 500 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto vyloženia plnenia (sklad objednávateľa). |
| Dodávka podľa potrieb odberateľa – na základe emailovej objednávky do 48 hodín od objednania. |
| Pri každej dodávke predmetu zmluvy dodávateľ zabezpečí jeho správne odovzdanie kupujúcemu a zároveň predloží vážny lístok, na ktorom bude uvedený dátum dodania, údaje o dodávateľovi, objednávateľovi, evidenčné číslo vozidla, meno vodiča, druh dodaného predmetu a váha. |
| Dodávateľ sa zaväzuje v prípade kalamitných situácií dodať objednávateľovi od odoslania objednávky s názvom "kalamita" do 24 hodín minimálne 50 ton predmetu zmluvy do skladu objednávateľa. |
| Kúpna cena je splatná na základe daňových dokladov (faktúr) dodávateľa, ktoré musia obsahovať náležitosti daňového dokladu, špecifikáciu. Súčasťou faktúr musia byť dodacie listy a preberacie protokoly podpísané zodpovednou osobou objednávateľa. Faktúra musí byť vystavená na konkrétnu objednávku a bude uhradená až po dodaní predmetu čiastkovej objednávky. Splatnosť faktúr je v zmysle OPET. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle daňového zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ ručí za predmet plnenia t.j. za to, že v čase prevzatia a počas plynutia záruky má dodaný predmet zmluvy požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom špecifikovaným touto zmluvou. |
| V prípade nesplnenia termínu dodania do 72 hodín od doručenia objednávky si objednávateľ môže nárokovať pokutu vo výške 0,05% ceny plnenia za každý deň omeškania. |
| V prípade, že objednávateľ zistí odchýlky v množstve/kvalite požadovanej priemyselnej soli na posyp ciest s protispekacou prísadou alebo od technicko – kvalitatívnych požiadaviek, ktoré sú uvedené v zmluve, tak dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu tej dodávky, u ktorej sa zistia závady. Prípadné opakované nekvalitné dodávky budú dôvodom pre odstúpenie od zmluvy. |
| Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej čiastkovej objednávky - cca 25 ton. |
| Doklady, ktoré predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: Kartu bezpečnostných údajov vydanú uchádzačom v rozsahu: - identifikácia látky a výrobu, - informácia o zložení, - údaje o nebezpečnosti látky, - pokyny pre prvú pomoc, - pokyny pre manipuláciu a skladovanie, - ochrana osôb, - stabilita a reaktivity, - toxikologické informácie a informácie o zneškodnení, preprava podľa predpisov. |
| Potvrdenie od výrobcu, že výrobok - posypová soľ je ošetrená protispekacou prísadou. Požadovaný rozsah: uviesť množstvo a druh prísady. |
| Požaduje sa predložiť kalkuláciu ceny predmetu zákazky, v ktorej bude uvedená jednotková cena za predmet zákazky (jednu tonu), rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ceny musia byť uvedené ako konečné vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia (sklad objednávateľa: Nitra, Braneckého ulica, Slovensko), a všetkých ostatných nákladov. Kontaktná e-mailová adresa osoby pre doručenie kalkulácie ceny predmetu zákazky úspešným uchádzačom: ondras.juraj@msunitra.sk. |
| Požaduje sa uviesť kontakt na osobu zodpovednú za dodávky posypovej soli: meno, priezvisko, telefónne číslo, email adresa. |
| Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: Certifikát na ponúkanú soľ vypracovaný autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posúdenie zhody výrobkov s niektorými špecifikáciami, alebo normami a chemický rozbor ponúkanej soli vydaný slovenskou skúšobňou alebo akreditovaným laboratóriom. |
| Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť bezplatne vzorku ponúkaného predmetu dodávateľom o hmotnosti cca 0,5 kg na adresu objednávateľa. |
| Množstvo predmetu zákazky uvedené v tejto zmluve je uvedené iba orientačne, nakoľko potreba predmetu zákazky závisí od poveternostných podmienok v zimnom období a nevyčerpanie celého objemu predmetu zákazky v období trvania tejto zmluvy sa nebude považovať za jej porušenie. |
Miesto plnenia: Mesto Nitra, Stredisko mestských služieb, Sklad objednávateľa: Braneckého ulica, Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.12.2024 07:00 — 30.11.2025 15:00
500,00 tona
84 600,00
70 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2024 14:32
30.10.2024 08:00
30.10.2024 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.10.2024 09:10 - Vstupná ponuka | 84 600,00 | € | Cena s DPH |
| 28.10.2024 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 950,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: