• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2024 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2024 13:25

Detail zákazky Z20249332

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2024 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2024 13:25

Základné údaje

Z20249332

OF-295124

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9997733

Objednávateľ

52375277

Stredná odborná škola, Rastislavova 332, Nováky

Rastislavova 332, Nováky, 97271, SVK

Dodávateľ

31363822

ARES, spol. s r.o.

Elektrárenská 12091/15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky- Ostaranie a inštalácia šikmých schodiskových plošín

šikmé schodiskové plošiny

  • 42416000-5 - Výťahy, šikmé výťahy, zdvíhadlá, eskalátory a pohyblivé chodníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šikmé schodiskové plošiny
Funkcia
Doprava hendikepovaných žiakov do učební v budove A a B  v SOŠ v Novákoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šikmá schodisková plošina v budove A bude slúžiť na dopravu hendikepovaných žiakov do učební na druhé nadzemné podlažie. Nosnosť najmenej 250 kg,/optim. 300 kg/ pohon 1 x 230 V, akumulátorový, 24V DC, dĺžka dráhy cca 10 000 mm, počet zastávok 2, počet zákrut 1 x 180˚, ovládanie tlačidlové, na plošine a v staniciach, montáž na stĺpiky, rozmery podlahy plošiny 1250 mm x 850 mm /dĺžka x šírka/ sklápanie podlahy automatické, nabíjanie plošiny automatické v parkovacej stanici, špeciálna výbava sklopná sedačka-čalúnená. ks 1
Šikmá schodisková plošina v budove B ktorá je trojpodlažná zabezpečí  bezbariérový prístup do učební. Nosnosť najmenej 250 kg,/optim 300 kg/ pohon 1 x 230 V, akumulátorový, 24V DC, dĺžka dráhy cca 22 000 mm, počet zastávok 2, počet zákrut 4 x 180˚, 1 x 90˚, vodorovný úsek cca 1,5 m /parkovanie v hornej zastávke/ ovládanie tlačidlové na plošine a v staniciach, montáž na stĺpiky, rozmery podlahy plošiny 1250 mm x 850 mm/ dĺžka x šírka/, sklápanie podlahy automatické, nabíjanie plošiny automatické v parkovacej stanici, špeciálna výbava sklopná sedačka-čalúnená. ks 1
V spojovacej chodbe je potrebné prekonať 5 schodiskových stupňov čo poskytne šikmá schodisková plošina.  Nosnosť najmenej 250 kg, /optim 300 kg/ pohon 1 x 230 V, akumulátorový, 24V DC, dĺžka dráhy cca 3 000 mm, počet ramien 1, počet zastávok 2, počet zákrut 0, ovládanie tlačidlové na plošine a v staniciach, ovládač, montáž na stĺpiky, rozmery podlahy plošiny 1250 mm x 850 mm /dĺžka x šírka/ sklápanie podlahy automatické, nabíjanie plošiny automatické v parkovacej stanici, špeciálna výbava sklopná sedačka-čalúnená. ks 1
Do ponuky požadujeme započítať aj cenu revízií dodaných zariadení v trvaní dva roky 2 x ročne v zmysle vyhlášky . súbor 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia montáže a zaškolenia obsluhy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Uzatvorená zmluva je výsledkom procesu verejného obstarávania s názvom „Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky“ - Obstaranie a inštalácia šikmých schodiskových plošín. Dodávateľ berie na vedomie, že plnenia, ktoré poskytuje na základe zmluvy tvorí súčasť projektu „Inkluzívne vzdelávanie pre všetkých žiakov v SOŠ Nováky“,; kód projektu 06I01-20-V01-00133 , podľa zmluvy o PPM (ďalej len Projekt). Dodávateľ berie na vedomie, že plnenie, ktoré poskytuje na základe Zmluvy je financované z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnostia účinnosti Projektovej zmluvy a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.Oprávnené osoby na výkonkontroly/auditu sú najmä: a) Poskytovateľ prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, b) Sekcia auditu a kontroly MF SR, c)Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a ním poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,f) Osoby prizvané a poverené orgánmi uvedenýmivyššie v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená Objednávateľovi. Cena bude uhradená na účet Zhotoviteľa . Dodávateľ je povinný fakturovať sumu za dodávku tovaru vrátane DPH.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v platnom znení. Ďalej sa zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: a) číslo Zmluvy,b) termín splatnosti faktúry,c) forma úhrady,d) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať,e) meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry,f) kód projektu, presný názov projektu,g) jednotková cena za dodávaný počet kusov a cena celkom
h) prílohou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru/dodací list.
V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju počas lehoty splatnosti na opravu a prepracovanie. Dodávateľ je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy t.j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúry nie je Objednávateľ v omeškaní s jej úhradou. Lehota splatnosti opravenej resp. doplnenej faktúry začne plynúť odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ akceptuje systém financovania Projektu z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti. Omeškanie Objednávateľa s úhradou faktúry, ktoré je spôsobené administratívnymi procesmi spracovania žiadostí o platbu na strane poskytovateľa financovania nezakladá Zhotoviteľovi nárok na úrok z omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

11.11.2024 12:00 — 20.12.2024 12:00

1,00 súbor

49 923,33

49 923,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2024 14:14

06.11.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 194
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2024 09:38 - Vstupná ponuka 49 850,00 € Cena bez DPH
29.10.2024 17:39 - Najvýhodnejšia ponuka 49 849,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS