• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2024 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2024 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2024 15:05

Detail zákazky Z20249308

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2024 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2024 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2024 15:05

Základné údaje

Z20249308

OF-294713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9946626

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35674148

BVH, spol. s r.o.

Ulica stavbárov 21, Prievidza, 971 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

školenie práce vo výškach, Školenie lešenárov

práca vo výškach, lešenár

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80550000-4 - Bezpečnostné školenia
  • 45262110-5 - Demontáž lešení
  • 45262100-2 - Lešenárske práce
  • 45262120-8 - Montáž lešení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie na práce vo výškach
Funkcia
Školenie na práce vo výškach  a nad voľnou hĺbkou bez použitia lezeckej a speleologickej techniky,
Základné oboznámenie pre práce vo výškach
Opakované oboznámenie pre práce vo výškach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet pre základné oboznámenie práce vo výškach osoba 7
počet pre opakované oboznámenie práce vo výškach osoba 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdania vodičských oprávnení prostredníctvom DI PZ SR pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky.
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
V celkovej sume sú zahrnuté náklady na samotný kurz, správne poplatky na získanie osvedčenia (ak také sú) a ďaľšie výdavky.
Miesto plnenia zmluvy buď v priestoroch vojenského útvaru 91. ženijného pluku Sereď (Kasárenská 1005/54, 92601 Sereď)
Základnú prípravu rozdeliť na teoretickú prípravu a praktický výcvik
Zabezpečiť potrebné materiálne vybavenie k teoretickej príprave ako aj k praktickej časti
Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia na adresu objednávateľa
Spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

28.10.2024 09:22 — 29.11.2024 09:23

1,00 celok

394,40

328,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2024 09:23

25.10.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 948
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2024 11:18 - Vstupná ponuka 393,96 € Cena s DPH
25.10.2024 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 393,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS