30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Záchranárske vybavenie vak závesný
Vak závesný ZV-10
Tovar
1. Závesný vak pod vrtuľník ZV-10 s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Závesný vak pod helikoptéru sa využíva na rýchlu prepravu ranených osoby leteckou záchrannou službou, horskou záchrannou službou, alebo pri vyslobodzovaní osôb pri požiaroch, banských či iných živelných pohromách. Vak slúži na ochranu pacienta pred poveternostnými vplyvmi a prechladnutím. Na dno závesného vaku sa kladie vákuový matrac, ktorý sa po uložení a upevnení pacienta cez hrudník a boky evakuačné pumpou vytvrdí a zaisťuje tak tuhosť celého systému. Závesný vak je vyrobený z polyamidových textilných materiálov, popruhov a lán, technológií šitím. |
Závesný vak pod vrtuľník ZV-10 s príslušenstvom obsahuje: 1. matrac 2. pumpa 3.taška |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť dodaný v SK alebo CZ jazyku. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou tovaru zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
Platobné podmienky musia byť v súlade s OPEP Čl. XI Platobné podmienky, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru (dodací list) s tovarom na adresu miesta plnenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 3 pracovné dni vopred. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
46. Krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
29.10.2024 14:40 — 29.11.2024 15:00
1,00 zákazka
2 000,00
1 666,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2024 14:29
24.10.2024 15:00
24.10.2024 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2024 10:29 - Vstupná ponuka | 1 999,99 | € | Cena s DPH |
23.10.2024 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: