• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2024 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 13:23
  •    Zrušenie zákazky
    25.10.2024 13:25

Detail zákazky Z20249277

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2024 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2024 13:23
  •    Zrušenie zákazky
    25.10.2024 13:25

Základné údaje

Z20249277

OF-295077

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, oprava

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a tlaková skúška hasiacich prístrojov
Funkcia
Oprava a tlaková skúška hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky č. 347/2022 Z .z. od rôznych výrobcov
Prenosný HP 1, 2, 6, 5 kg práškový, snehový, vodný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný HP 1, 2, 6, 5 kg práškový, snehový ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobcovia KODRETA, ČERVINKA, KOVOSLUŽBA, VITKOVICE, ETS HASPO, HASTEX, TEPOSTOP, PYROKONTROL, APPOLONIA, PYRONOVA
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miesto plnenia služby: Prešov
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, o aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru ide.
Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia.
Súčasťou 2x faktúry musí byť aj 2x dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Služba musí byť vykonávaná len v pracovných dňoch, v časoch: Po-Št: 7:00 - 14:00, Pi: 7:00 - 13:00
Objednávateľ musí byť informovaný poskytovateľom služby minimálne jeden deň pred príchodom do priestorov objednávateľa.
Poskytovateľ služby musí byť oprávnený na vykonávanie opráv a plnenie hasiacich prístrojov podľa paragrafu 11 odsek 8 zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a tiež aj v súlade s vyhláškou č. 719/2020 Z.z. paragrafu 19 odsek 4
Opravy (vrátane tlakových skúšok, tlakových nádob alebo vykonávania skúšok po oprave tlakovej nádoby, plnenie a prípadné označovanie) hasiacich prístrojov budú vykonávané v opravárenských dielňach a skúšobniach poskytovateľa služby.
Poskytovateľ služby vystaví objednávateľovi protokol o prevzatí hasiacich prístrojov do opravy, v ktorom uvedie ich konkrétne druhy a množstvá. Dopravu hasiacich prístrojov Z a DO miesta poskytovania služby zabezpečí poskytovateľ na vlastné náklady.
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní opráv hasiacich prístrojov potvrdenie (so všetkými údajmi a členením textu podľa prílohy č.7 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní opravy a plnenia hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa prílohy č.8 vyhlášky 719/2002 Z.z.)
Po vykonaní opravy, tlakovej skúšky tlakovej nádoby alebo skúšky po oprave tlakovej nádoby hasiaceho prístroja, musí byť tento považovaný za akcie schopný a jeho vlastnosti musia spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č.5 k vyhláške č. 719/2002 Z.z.)
Hasiaci prístroj po vykonanej oprave musí spĺňať ustanovenia súčasnej platnej právnej legislatívy platné pre hasiace prístroje.
Poskytovateľ dodá údaje o pracovníkoch, ktorí budú vykonávať zvoz a dovoz hasiacich prístrojov a evidenčné číslo a typ vozidla, ktorým to budú vykonávať z dôvodu vybavenia povolenia na vstup do priestorov objednávateľa.
Súčasťou faktúry bude aj protokol o vykonaní opráv hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá opravených hasiacich prístrojov a výsledok opravy u každého u každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedený protokol k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na služobný e-mail: matus.buraj@mil.sk
Objednávateľ služby požaduje od poskytovateľa služby vystavenie návrhu na vyradenie hasiacich prístrojov v prípade zistenia neopraviteľnosti hasiacich prístrojov.
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01, Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

30.10.2024 13:23 — 13.11.2024 13:23

100,00 ks

1 297,67

1 297,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

21.10.2024 13:26

25.10.2024 13:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS